Inlog Systeem & Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaGroove

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Dag Iedereen,

Ik wil graag een UBER-inlog systeem maken. Het moet een paar eisen hebben:

o Er moet een inlogscherm zijn, waarop ingelogd kan worden
o Het password moet, ALLEEN, in het programma veranderd kunnen worden.

Nu zit het probleem in het veranderen van het password. Hoe kan ik dit het beste doen, zodat het gewoon amper te kraken is???

Uploaden
Ook wil ik dat je met programma kunt uploaden naar een site. Weet iemand hoe ik dit kan doen/ een site waar dat staat.

mvg

Wouter

hallo

ik heb een paar vragen over het paswoort programma heeft dat wat te maken met het upload programma
of draait dat in een netwerkje
wil jij even heer het programma neer zetten dan kan ik alligt verder kijken of zal ik een voor bild programma maken

en over dat uploaden wil jij even de site waar je naar toe wilt u loaden neer zetten dan kan ik veder kijken (ik denk dat dat niet gaat lukken of er moet op de server een ftp of een eigen programma draaien)

Inlog
Ik ben nog niet echt begonnen met het inlog programma. Ik wil namelijk ff info over hoe het echt goed beveiligd is.

Upload
De server waar het uiteindelijk naar toe moet is nog niet bekend. Maar FTP is FTP. Ik heb zelf ook nog research gepleegd, en ben erachter dat het niet mogelijk blijkt te zijn om met een Learning Edition, WINSOCK te gebruiken. Wat ongeveer noodzakelijk is. Dus als daar nog iets op is...

Combinatie
Het is de bedoeling dat je UsrName en Password bij het opstarten moet invullen, en dat daarna de optie Uploaden beschikbaar komt, en ook de optie om je password te veranderen.

mvg

Wouter

ik heb nog een paar vragen
moet het mogelijk zijn om met meer persoon ondere een anderen naam en paswoort aan kan melden
dus meer gebrukersnamen en paswoorden
en zit er eenpas woort op die ftp ades
of draai jij zelf een server
dat zouw ik zelf wat maken

Er is een server. Hier heeft iedereen zijn eigen stukje, waar hij of zij op kan uploaden. Dit gaat via een programma wat hij of zij toegestuurd krijgt. Dit is beveiligd met één password. En dient ook maar door één iemand gebruikt te worden. Het password moet wel veranderd kunnen worden.

De upload passworden krijgt de user nooit te zien. Dit zit verborgen in het programma.

mvg

Wouter

maar is het naar een ftp ades of gewoon een ades in het wilden weg

laten wij het adres vragen
draai jij zelf een server of doet imand andes dat voor jouw

Over de server weet ik echt nog niks. Sorry. www.wvzl.nl is de huidige site. Maar hij gaat verhuizen naar een nieuwe server/host. Maar het is de bedoeling dat er wordt geupload via FTP.

mvg

Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan