inlog system

Status
Niet open voor verdere reacties.

geoffrey86

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
61
Ik moet een inlog systeem hebben waarbij de owner de developer dus alleen kan instellen wie kan inloggen.
Hoe heten deze inlogsystems en zijn die er wel?
 
Dit kan je het besten zelf maken, ik moet nu weg dus ik kan het niet uitleggen hoe.
Heb je php, phpmyadmin en mysql?
Download dat anders eerst
 
Download xampp en dan moet je mysql aanzetten en dan ga je in je browser naar /localhost/ en dan security/beveiliging en. Dan kan je naar phpmyadmin, maar ik moet nu weg haha dus ik hoop dat mcfreak je verder kan helpen.

Groetjes
Longem
 
Ik ga die tut op mijn site zetten zodat ik de volgende keer alleen een link hoef te maken,
Ik begin er nu aan, ik zeg wel als ik klaar ben.
Klik hier om de paginas alvast te zien
 
Laatst bewerkt:
lukt me niet echt,
iedere keer dat ik een code probeer uit te leggen veranderd het in wat het moet doen.... (hoe doen ze dat op andere sites?)
heb je al een inlogsysteem en moet je alleen weten hoe je het registratiescript moet beschermen tegen mensen die je niet kent?
of heb je nog niets?
 
lukt me niet echt,
iedere keer dat ik een code probeer uit te leggen veranderd het in wat het moet doen.... (hoe doen ze dat op andere sites?)
heb je al een inlogsysteem en moet je alleen weten hoe je het registratiescript moet beschermen tegen mensen die je niet kent?
of heb je nog niets?

Nee heb nog geen inlogsystem & registratiescript
 
ok, ik maak het wel in een pdfje en zet het bij de andere hm tuts
 
sorry maar ik heb het heel druk,
ik maak het wel, maar het kan even duren.
 
I know iknow, maar hij kan het misschien niet vinden...
(en ik ben nog steeds heel druk met het nieuwe schooljaar...)
 
Het is ondertussen meer dan 5 maanden geleden dat hier een reactie op is geweest, deze behoort tot het archief.

Mocht "geoffrey86" toch verder willen met deze vraag dan kan hij hier een verzoek aanvragen om de vraag weer te openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan