Inloggegevens kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Modag: Ik begrijp je opmerking, maar als de topic-starter gewoon de beschikking had over een (voor die laptop) goedwerkende XP cd met product code én de data er niet (meer) toe doet, dan zou hij in de eerste vraag niet begonnen zijn over het inloggen op XP zoals het nu op de laptop staat?

Laat ik het maar gooien op een ietwat onduidelijke probleemstelling van de topic-starter dat wij tweeën nu deze discussie hebben.

Natuurlijk staat het de topic-starter vrij om met de XP CD aan de slag te gaan en het 'hacken' van de huidige XP achterwege te laten.

Tijs.
 
Hoi dnties,

Och discussie was zomaar even een opmerking, en zo heeft hij in ieder geval verschillende keuzes :thumb::thumb: .Maar denk dat er al iets gelukt iets want we zijn de enige nog die hier reageren:d:d
 
Heren, mijn vraagstelling was inderdaad niet helemaal duidelijk, er deden zich 2 problemen voor:

1- password was kwijt
2- had geen originele cd met stuurprogramma's

maar met alle hulp/tips ben ik al ver gekomen en via de sony vaio site heb ik alle drivers gedownload, nu werkt het weer als een zonnetje, schone installatie en weer snel, veel dank allen voor alle bruikbare en leerzame tips.

thedon :cool::eek::thumb::thumb::thumb:
 
Hoi,

Fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt succes verders :thumb::thumb:
 
toch nog een vraagje binnen deze topic als het kan/mag?

de . (punt) en > werkt niet meer op deze laptop, erg lastig voor email en webadressen, kan ik de punt toewijzen aan een andere toetsencombinatie en zo ja hoe/waar doe ik dat?? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan