Inloggegevens steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakenl

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Telkens wanneer in de pc weer opstart moet ik bij elk forum wat ik bezoek weer opnieuw inloggen, ook al kruis ik aan Gegevens onthouden.
Bij XP en ook Vista ging dat wel probleemloos.
Ik zoek me rot in de browserinstellingen maar ik kan de oorzaak niet vinden.
Wat moet ik doen?

Heb je toevallig een of ander programma geïnstalleerd die dat automatisch opschoont tijdens opstarten?
Of heb je bij extra>internetopties>algemeen de optie "Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten" aangevinkt?Deze moet je dus uitzetten!

Laatst bewerkt:
Ik kon Browsergeschiedenis niet zomaar uitzetten, er opent zich dan een nieuw venster met allerlei opties. Daar heb ik nu overal het vinkje weggehaald en nu staat er een rood kruisje bij Browsergeschiedenis verwijderen.
Ben benieuwd.
Alvast bedankt voor het meedenken.:thumb:

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt,je moet niet op verwijderen drukken,je moet 't vinkje weg halen bij "Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten"
Maar zoals jij 't gedaan hebt moet 't ook werken.
Succes!

Laatst bewerkt:
Ik begrijp je wel maar de optie Browsergeschiedenis Verwijderen bij afsluiten bestaat niet in IE8.
Rechtsboven in de menubalk staat de optie Beveiliging, dan in het pulldown-menu Browsergeschiedenis verwijderen ZONDER vinkmogelijkheid. Je moet dan hierop klikken en er opent zich weer een nieuw venster met diverse opties en daar staan de vinkjes pas.

Ik heb ook IE8,als je op 'n lege plek klikt in de werkbalk en je kiest voor aanpassen krijg je je menu extra weer terug,je kunt ook de menubalk aanvinken,dan heb je je internetopties en die optie waar we 't over hebben ook weer terug!
Succes!

Helaas...wederom alle inloggegevens weg. Alle vinkjes betreffende verwijderen Geschiedenis zijn al weg maar mag niet baten.....
Om gek van te worden!!:evil:

Wat heb je allemaal voor programma's op je pc betreffende anti-spyware?
Heb je b.v. spybot search & destroy o.i.d. erop staan?

En Tune-up Utilities heeft niet ergens 'n optie dat bij opstarten v.d. pc alle sporen v.h. surfen op internet worden gewist?
En bij extra>internetopties>instellingen "aantal dagen dat pagina's worden bewaard" staat niet 0 ingevoerd?

Nee, geen enkele instelling te vinden omtrent het wissen van bezochte sites en de teller staat op 20 dagen.
Vind het echt tof dat je me wilt helpen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan