inloggen + aanmelden pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
hoe maak je met html een inlog/aanmeld pagina?
weeten jullie codens?
kunnen jullie die hier zetten?
al vast bedankt:)
gr jefie1

Dat kan niet (goed en veilig) in alleen HTML, dan heb je ook PHP nodig om met een server te werken. Er zit een heel systeem aan vast. :)

Misschien kun je even googleën. Ik weet dat de admins van Helpmij het niet gepast vinden als een forummer dat zegt want niet iedereen kan met google omgaan, maar ik denk dat jij dat wel kunt.

Daarnaast zou je ook eens gewoon helpmij kunnen doorzoeken... Je wilt niet weten hoe vaak deze vraag al voorbij is gekomen...

Het is niet erg om zelf een beetje moeite te doen in plaats van te zeggen 'geef de code maar'.

ik wil dit ook graag weten wie heeft het???
ik wil ben een jongen van 11 die samen met een vrind en een andere vriend een spel aan het maken is alleen heb ik ik nu nog een inlog pagina en aanmeld pagina nodig

Dit kan met

- javascript, Inlognaam en wachtwoord, zoveel namen enzo als je wil

- met Scriptprompt(POPUP), één wachtwoord

- nog een scriptpromt, maar dan met button.

meer weet ik er ff niet.
PM voor keuze;)
of vraag me om ze hier te plaatse

@Marccoef:

De ALLERMINST verstandige manier om een login-script te schrijven is in javascript. Javascript code is clientside, dus de gebruiker kan alle code zien. Dus ook de wachtwoorden, usernames en eventuele doorverwijspaginas.

Een enigzins veilig inlogscript MOET in een serverside scripttaal geschreven worden anders is het voor iedereen die een paginabron kan bekijken op z'n computer in 5 sec te hacken. (5 sec voor het intypen van de data, niet nadenken)

Hoewel moeilijk, ken ik één geval waarbij een loginpagina met uitsluitend JavaScript is gemaakt, die tot dusver niemand gekraakt heeft. Kan hem zo gauw niet vinden, maar is wel interessant.

Overigens is het natuurlijk niet aan te raden en heb je wat de rest betreft gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan