inloggen als administator

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
399
Bij het installeren van sommige spellen komt de mededeling dat je je daarvoor moet inloggen als administrator. Ik kan echter niet vinden hoe ik dat moet doen. Ik heb zelf een beheerdersaccount.
 
XP home?

Opstarten in veilige modus en dan heb je je admin account
 
Is het niet zo dat je met inloggen op bepaalde toetsen moet drukken om de administrator te krijgen? Zit me nog iets van bij. In de veilige modus lijkt het me nou niet zo lekker gamen :D
 
Ga ik proberen. Maar is trouwens administrator account niet hetzelfde als beheerdersaccount? Ik heb nog een ander spel gedownload om te zien of het aan het spel lag maar ook hier hetzelfde cd 1 wordt prima geïnstalleerd maar hij blijft om cd 2 vragen. Inmiddels duizelt mijn hoofd van alle engelse computertermen en uitleg van de diverse forums van downl. en brand en andere programma's.
Maar nog steeds geen oplossing zodat de spellen ook gespeeld kunnen worden.

Groetjes tet
 
Het inloggen als administrator is via de veilige modus gelukt. Het maakte echter niets uit. Toch is het installeren nu gelukt en doen allebei de cd's het.
Ik heb ze opnieuw gebrand met Alcohol 120 % en kon ze toen zonder moeite installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan