inloggen duurt heel lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

testoboy

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
252
ik heb een laptop van het werk, bij het opstarten duurt het heel lang vooraleer ik kan inloggen. de computer zoekt minuten naar mijn computerinstellingen, daarna kan ik pas inloggen.
Ik heb 2 domeinen op mijn laptop, één domein "werk" het andere is het locale computer domein.
Het inloggen gaat vrij snel thuis, op het werk helemaal niet.
Wel moet ik er bij zeggen dat ik thuis zonder acer EzDock werk, op het werk wel.
Ik werk op het werk met een acer dockingstation ezDock.

Heeft dit er iets mee te maken?

Graag uw reactie op dit vervelende probleem
 
re

normaal, heeft dat dock er niets mee te maken.

Volgens mij ligt het aan het domein (netwerk) van je werk.

Je computer probeert zichzelf in het netwerk te wringen, hier zit het wachten denk ik....

Al eens de helpdesk van je werk geconsulteerd ?


axel
 
ik heb op de dock wel een netwerkaansluiting met draad, telkens ik mijn laptop opstart staat ook draadloze lan op,ik werk dan met 2 netwerkverbindingen.
HOe kan ik mijn draadloze lan afzetten als ik mijn pc opstart, het start altijd automatisch op.
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

dank u vr de hulp
 
Als ik me goed herinner zit er aan de voorkant van de Acer een schuifknopje waarmee het draadloos uitgeschakeld kan worden!
 
klopt, maar is er een manier in bios of zo om dit telkens uit te schakelen bij opstart? wanneer ik draadloos lan wens kan ik dat gewoon aanzetten, anders gewoon geen draadlos lan
dank u voor de hulp
 
Je kunt ook gewoon softwarematig je draadloos internet uitschakelen.
Ga hiervoor naar start > configuratiescherm > netwerkverbindingen
Hier moet je zien staan Draadloze netwerkverbinding (Wireless Network Connection), klik hier rechts op en kies dan voor Uitschakelen. :)
 
is inderdaad een oplossing, bedankt ik ga dit testen en de resultaten later meedelen

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan