inloggen in Thunderbird- mail lukt niet meer...

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal,

Ik gebruik al tijden Thunderbirdmail, maar ik kan niet meer inloggen met mijn outlookadressen .
Steeds krijg ik de melding "Aanmelden geblokkeerd . Er is te vaak een verkeerd wachtwoord ingevoerd

Maar het wachtwoord is goed, ik kan zo inloggen op outlook.com.

Alles al geprobeerd wachtwoorden weggehaald andere wachtwoorden geprobeerd , hele het programma weggehaald en opnieuw geinstalleerd.

Opnieuw ingelogt maar het geeft nog steeds de fout van het verkeerde wachtwoord aan.

Ik heb ook andere hotmail adressen en gmail adressen maar die doen het gelijk goed.
Wat kan het zijn.. ik weet het niet meer...

Bijlagen

• aanmelding thunderbird.jpg
    aanmelding thunderbird.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 9
Hoi Allemaal,

Ik gebruik al tijden Thunderbirdmail, maar ik kan niet meer inloggen met mijn outlookadressen .
Steeds krijg ik de melding "Aanmelden geblokkeerd . Er is te vaak een verkeerd wachtwoord ingevoerd "

Maar het wachtwoord is goed, ik kan zo inloggen op outlook.com.

Alles al geprobeerd wachtwoorden weggehaald andere wachtwoorden geprobeerd , hele het programma weggehaald en opnieuw geinstalleerd.

Opnieuw ingelogt maar het geeft nog steeds de fout van het verkeerde wachtwoord aan.

Ik heb ook andere hotmail adressen en gmail adressen maar die doen het gelijk goed.
Wat kan het zijn.. ik weet het niet meer...

Bijlagen

• aanmelding thunderbird.jpg
    aanmelding thunderbird.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 3
Die melding komt niet direct vanuit Thunderbird. Het is een melding van Microsoft. Blijkbaar werd er teveel gehamerd met een verkeerd wachtwoord.

Even rustig afwachten en opnieuw proberen.

Hoi Aar ik krijg deze melding als ik inlog bij thunderbird.
Als ik inlog bij microsoft gaat het prima , geen enkel probeem...

Toch is het een melding van Microsoft. Neem even een kop thee, koffie, wordt even zen met yoga, knuffel je kat, zet een Netflix-filmpje op, en probeer het later nog eens. Door *iets* wordt er bij MS rate-limiting toegepast.

Die melding komt niet direct vanuit Thunderbird. Het is een melding van Microsoft. Blijkbaar werd er teveel gehamerd met een verkeerd wachtwoord.

Even rustig afwachten en opnieuw proberen.
neen steeds hetzelfde wachtwoord wat het in Sparks email en Gmail WEL goed doen

Volgens AI:

Hoe lang moet je wachten na te veel inlogpogingen bij Microsoft?

De beste oplossing is om minstens een hele dag niet in te loggen om te voorkomen dat de blokkering wordt verlengd. Ga vervolgens naar de pagina 'Mijn Outlook.com-account deblokkeren' op de ondersteuningswebsite van Microsoft en volg de instructies om uw identiteit te verifiëren, bij voorkeur met een telefoonnummer of een alternatief e-mailadres dat u eerder hebt gebruikt.

Blijkbaar is er toch ergens een verkeerd wachtwoord ingevuld. Sparks en Gmail zijn niet van Microsoft.

Trouwens, Ik hoop niet dat je hetzelfde wachtwoord op meerdere websites gebruikt. Dat is oerdom!

De thee is een goed idee, maar een kat heb ik niet en yoga ben ik te oud en te stijf voor en de Netflix-film wil ik tot vanavond bewaren...
ps ik heb al een dag overgeslagen met proberen in te loggen ;)

Dan is het dus de taak aan Microsoft om jouw account te ontgrendelen. En mogelijk aan jou om een heel sterk wachtwoord te bedenken, en 2FA (twee traps verificatie) aan te zetten.

Hééé' edmore.. zal ik ook doen.. maar nu toch maar ff aan de thee...haha

Terug
Bovenaan Onderaan