Inloggen in XP prof lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Gisteren bezig geweest met hulp op afstand via de desktopcontrol ingebouwd in XP prof.
Lukte niet maar moest in die machine van die dame wel een wachtwoord aanmaken en de computernaam ingeven. Zo gezegd, zo gedaan, Wat ik zeg. Die hulp op afstand werkt niet, is ook een aparte vraag hier ergens...

Maar nu, dame heeft haar computer afgesloten, wil vanmorgen aanzetten en moet inloggen, maar zegt nu dat de computer haar niet accepteert. Ze zegt dat ze alle wachtwoorden die ze had/heeft van gisteren heeft ingebracht....

Maar niet dus.

Daarvoor hoefde ze dus helemaal niet in te loggen, alles ging automatisch aan.

Ik kom er op die afstand dus niet uit hoe we dat moeten regelen....ze begrijpt mij niet en ik haar niet...vandaar ook die hulp op afstand...maar goed...iemand die me even kan helpen met mij te vertellen wat ze zou moeten doen?

:thumb:

Even het probleem centraal stellen: Ze komt haar PC niet meer?

Mogelijk oplossing: in veilige modus opstarten, inloggen als administrator en het wachtwoord van het 'normale' account wijzigen (eventueel mbv controluserpasswords).

Heb je nog hulp nodig, roep even.

Ja,klopt,ze kan er niet meer in.....op mijn verzoek op een machine zonder wachtwoord, dus automatische inlog via conifg/account haar beheerdersaccount een wachtwoord gegeven.

Nu krijgt ze inlog, geeft dat wachtwoord in en het pakt niet.....

Ik heb op een laptop hier excact hetzelfde gedaan en daar lukt het me wel....

rarara...

Maar als ik het zou doen als jij zegt (ik ga dat zo ook bij mijn laptop proberen) in VM...wat is dan de inlog? administrator of Adminstrator of admin of Admin...en dan 2 keer?

Ik hoor en alvast bedankt voor de bloe...sorry hulp.

Op de laptop al uitgeprobeerd...en al gezien hoe dat dan gaat....bij mij start ie op zoals het zou moeten......krijg ik nu dus smsje, opgelost.....ze moest allemaal hoofdletters ingeven.....kwam ze net achter, hoe bedoel je......ze is niet eens blond,

bedankt maar weer....ik ga de vraag op opgelost zetten...

man man man...vrouwen...t zijn net computers.....

groet en bedankt he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan