inloggen lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Kan sinds een weekje nog wel alle hyperlinks etc. aanklikken maar inloggen o.a. bij de Postbank niet meer. Heb hun advies al uitgevoerd betreffende de instellingen, helpt echter niet.
Na aanklikken "login" komt het zandlopertje alsof het gaat gebeuren maar er gebeurt verder niets meer. Kan dan wel bv. het frame verschuiven of kruisje aanklikken om er uit te gaan.
Weet nog niet hoe ik dit probleem duidelijker kan omschrijven. Hoop dit via vragen dan beter te doen.

Alvast bedankt

Ook problemen met linken op normale sites?
Heb je een nieuw programma geinstalleerd?
Of een programma verwijderd?

IE herstellen al uitgevoerd?
Of bij IE alle instellingen weer op standaard zetten?

Alternatief: Netscape of Mozilla downloaden.
Kijken of dat wel fuktioneert.

:cool:

Ook de aanklikbare link in de eerste antwoord-email lukt niet, zandlopertje, meer niet. Nu gewoon ingelogd en via dit mailtje het vervolg.
Zoals gezegd: hyperlinken aaanklikken lukt wel. Ga wat meer experimenteren om ook wat gedegener het probleem te kunnen noemen. Red me eerst wel met een gewone girocheques........
Bedankt.

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Als ik op websites kom waar ik me moet aanmelden, lukt dat niet. krijg na een lange tijd van "kan de pagina niet weergeven"Ik heb thuis draadloos internet met Alcatel Hardware. Bij 2 van de 3 werkt het wel bij mijne dus niet.
Graag zie ik jullie reactie.

Vervolg over inlogprobleem:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=156007&goto=newpost
Dit stond dus aanklikbaar in de Email die ik kreeg na plaatsing v.h. probleem.
Maar ook deze hangt dan. Het raamwerk van een nieuw frame wordt op de eerste gelegd. Die is te verschuiven samen met de inhoud die hij bedekte. Vergroot je dit frame deze tot max, lukt dat wel maar de inhoud wordt niet groter of meer.
Items op belasting.pagina.nl aanklikken gaan allemaal de mist in.
Er wordt een tweede frame op het eerste gelegd. In adresbalk komt te staan about blank, en meteen wordt daar nog een frame overgegooid met die adresbalk.
In de (gekleurde) bovenrand van het eerste originele staat gewoon E belasting.pagina.nl-microsoft Internet Explorer
In de tweede E about blank-Microsoft etc.
In de derde E about blank. Deze is dan actief.
(Waarbij ik met E het internetteken bedoel)
Heb twwe virusscanners on line lopen die veel hebben opgevangen de laatsete maanden. Toch zoek ik het in een mogelijke virusbesmetting.
Ook IE6 opnieuw installeren heeft niet geholpen.
?????????????

Mijn inlogprobleem is opgelost door terug te stappen naar IE5.
Maar dat heeft ook Outlook Express teruggebracht zodat ik mijn bewaarde mail niet meer aankan.
Wil ook om andere redenen weer naar IE6.
Op de microsoft site wordt nogal gegoocheld filenamen service pack zo en zoveel.
Ik wil echter geen risico meer lopen dus nu de vraag welke versie moet ik nu downloaden om hopelijk zonder problemen weer over te stappen.

Met vriendelijke dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan