inloggen msn mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwart2

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Ik heb msn 4.7 draaien onder windows xp. indertijd heb ik ook een msn emailadres genomen als passport. nu kon ik altijd gewoon mijn mail lezen, maar telkens als ik (automatisch) ingelogd ben bij msn krijg ik het bericht hoeveel emails er in mijn box zitten via een pop-up scherm, maar het probleem is dat ik niet kan inloggen. En dat terwijl het emailadres en ww gewoon juist is en ik in feite al ingelogd ben bij msn. Ik bergijp hier niets van. Is er iemand met een suggestie hoe dit op te lossen?

Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Je geschiedenis en tijdelijke internet bestanden wil ook wel eens helpen.

ja, de foutmelding is dat mijn wachtwoord niet in orde is, maar dat is ie zeker weten wel en bovendien ben ik al ingelogd via de msn messenger.

Zet de Privacy en Beveiliging bij Internet-opties eens lager. Heb je ook al de tijdelijke internet-bestanden geleegd?

Megabit, ik heb jouw suggesties toegepast, maar helaas zonder resultaat.

Weet iemand nog een oplossing, want tot nu toe hebben de toegepaste suggesties nog niet het gewenste resultaat gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan