Inloggen op bepaalde sites

• Onderwerp starter Onderwerp starter peer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Nieuw laptopje aangeschaft voor wat browsen en e-mail. Hierop is Explorer 9 geïnstalleerd. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om in te loggen op bepaalde sites. Zo blijkt het niet mogelijk om aan te melden bij Facebook en Mijn ING. Bij mijn ING komt er wel een melding wanneer ik een verkeerde inlog-wachtwoordcombinatie gebruik. Er wordt dus wel verbinding gemaakt met de server. Wanneer juist wordt ingelogd dan komt er een blanco pagina (wel met bovenin een oranje balk met logo en de knop "uitloggen"). Voor de rest dus niets meer. Hetzelfde geldt voor Facebook: In de bovenbalk wel o.a. "mijn naam" "vrienden zoeken" en "startpagina". Verder ook weer blanco pagina.

Ik heb inmiddels wel wat gezocht op het forum, maar kom even niet verder.

installeer chrome of firefox.
IE9 is nog niet uit de problemen.

Dat was mijn 2e plan... maar wilde eerst eens kijken of ik het aan de gang kon krijgen. Laptop is voor mijn vrouw en die was (oudere) versie van explorer gewend. Maar ga nu firefox er op zetten.

En het werkt na installatie firefox.

verwijder desnoods IE 9 en zet er dan IE8 op.

Hoeft niet meer. Marian is tevreden. Heb intussen Chrome naast Firefox gezet. Kan ze kijken welke browser ze het prettigst vind. (het moet niet erger worden...., straks gaat ze zich nog interesseren in computers en zo..... :shocked:)

Kan ze ook naar de HM=dag komen.... :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan