Inloggen op hotmail lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Sinds enkele dagen kan ik met mijn laptop/W7 niet meer inloggen op mijn hotmail.
Ik zie, dat er wel pogingen worden gedaan, maar uiteindelijk verschijnt een scherm als bijgesloten.
Met mijn xp-laptop heb ik dit probleem niet.
Wie oh wie??
 

Bijlagen

  • live.jpg
    live.jpg
    89 KB · Weergaven: 164
Vraag verplaatst naar sectie "Webbased email".
 
Volledigheidshalve zij vermeld, dat ik zowel vanuit mijn xp-desktop als mijn w7-laptop probeer in te loggen vanuit het scherm, dat als live2 is weergegeven in de bijlage en dat dat dus vanuit de laptop niet meer lukt.
 

Bijlagen

  • live2.JPG
    live2.JPG
    89,1 KB · Weergaven: 144
Maak de temp en temporary internet bestanden eens leeg of ververs de pagina met CTRL+F5. Kijk daarna of het wil.
 
(Heb op mijn laptop geen aparte F5-toets en) heb CTRL+Fn+F5
Geen apart F5 toets, maar je kan deze wel met FN gebruiken? Lijkt me sterk, geef dan je laptop model/type eens op. De FN toets zorgt dat een andere toets een andere functie krijgt. Je moet dus geen FN erbij gebruiken.
 
Geen apart F5 toets, maar je kan deze wel met FN gebruiken? Lijkt me sterk, geef dan je laptop model/type eens op. De FN toets zorgt dat een andere toets een andere functie krijgt. Je moet dus geen FN erbij gebruiken.
HP G62-A14ED.
Op mijn F5 toets staan 2 akties aangegeven: F5 en |<<, waarvan ik dus de eerste bereik in kombinatie met Fn.
CTRL-F5 toepassen met of zonder Fn maakt geen verschil bij mijn pogingen het probleem op te lossen.
 
Hallo Crash,
Bedacht, dat het probleem met Live op mijn W7-laptop misschien samenhangt met de melding van Smartscreen op mijn xp-desktop als ik een bericht krijg van een forum (bijlage), waarvoor ik me kortgeleden heb aangemeld?? (berichten komen immers op beide pc's binnen).
Kan helaas niet nagaan of die meldingen en het probleem met Live tegelijkertijd zijn ontstaan.

mvg, chrisd1
 

Bijlagen

  • smartscreen.jpg
    smartscreen.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 66
Had het account handmatig proberen te konfigureren ipv dit door het programma te laten doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan