inloggen op msn lukt niet, foutcode 810003C1

Status
Niet open voor verdere reacties.

moomen

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
20
Wie kan mij helpen,
Volgens mij ben ik gehackt/gekraakt. Heel stom van mij ik heb een mail ontvangen en daar heb ik volgens mij op geklikt. Ik kan met 3 van mijn mails niet meer inloggen. andere e-mails kan ik wel mee inloggen. Mijn computer heb ik geformateerd ook dat wou niet baten.
Ook heb ik een mail verzonden naar abuse_nl@hotmail.com met mijn probleem.
En dit ontving ik terug Madhura Dubhashi CCRID: 16483 van de volgende e-mail adres MSN Hotmail Support (abuse_nl@css.one.microsoft.com) .

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met vriendelijk groet

Moomen
 
Microsoft meld dat het kan voorkomen dat gebruikers bij het aanmelden bij Windows Live Messenger 9 beta een error (810003c1) te zien krijgen en niet kunnen inloggen. Deze foutmelding doet zich voor op het moment dat er binnen het profiel geen land is ingesteld. Door naar https://account.live.com/EditProf.aspx te surfen en hier alsnog een land in te voeren is het aanmeldprobleem op te lossen. Eerder deze week melde Microsoft al een ander aanmeldprobleem binnen de beta van Messenger 9.

alstublieft, als nederland niet werkt, moet je ff zeggen dat je in de VS woont
 
Goedenmiddag!

Ik heb hetzelfde probleem maar als ik op uw linkje klik, dan ga ik naar het aanmeldscherm en als ik me dan aanmeld, krijg ik uiteraard te zien dat ik me al te vaak heb proberen aan te melden met een verkeerd ww.
Ook ik heb gemaild naar bovenstaand emailadres en kreeg hetzelfde antwoord.
Mn andere MSN accout doet het nog wel gewoon...
De foutcode die ik krijg is overigens 80048823
Wat doe ik fout??
alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan