Inloggen op site vanuit VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldGJ

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Hallo, ik ben op zoek hoe je op een site kan inloggen vanuit Visual Basic. 2 Textboxen en een Knop en je wordt zo aangemeld op de site. Ik zou het ook graag willen zien, dus dat de explorer zich opent!

Bedankt alvast:thumb:

Grtz, Ronald!

PS. Ik gebruik Visual Basic 6.0

Laatst bewerkt:
Ik was deze vraag een beetje vergeten, maar omdat ik er weer mee bezig ben dacht ik er weer aan. Heeft iemand enig idee hoe je dit doet. Ik ben al bezig geweest met internet control, maar levert mijzelf niet zoveel op. Ik had zelf het vermoeden dat het iets met dat hWnd Parent ofzo iets moet. Ben er nog niet helemaal in thuis.

Alsvast bedankt, Gr. Ronald!:)

Het lijkt me moeilijk om te maken, ik denk niet dat het zal lukken om deze gegevens via vb code in te vullen. Misschien kan je het beter met javascript proberen.

het KAN wel, maar dat vereist wat speciale kennis... Ancient, mysterious magic! nee okay, iig iets met winsocket lijkt me... maar "inloggen" is een beetje lastig als je daarna ook gelijk de explorer wilt openen... dus ik raad ook aan om het elders te zoeken, php ofzo...

V.:thumb:

Het is inderdaad moeilijk als je het naam en het ww wilt laten invoeren, en dan nog eens de opdracht achter de login butoon uitvoeren:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan