Inloggen PhpMyAdmin

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo,

Ik wilde joomla installeren op mijn NAS (DS107+) dus ik moet eerst PhpMyAdmin installeren, had ik gedaan ,maar hoe log ik in?:shocked:

Alvast bedankt!

Groet,

Fabian

Is een beetje afhankelijk van welk server pakket je geïnstalleerd hebt; de meeste installeren phpMyAdmin samen met SQL en maken een standaard user voor je aan, maar hoe die heet en wat het wachtwoord is varieert per pakket.

Waarschijnlijk is de inlognaam root en zit er geen wachtwoord op.

3.3.8.1

Al probeer ik met root lukt het niet. Ik krijg dan foutmelding 1045 AllowNoPassport maar dit heb ik op TRUE staan:eek: .

Hoe heb je phpMyAdmin geïnstalleerd? Je hebt ergens een mySQL database draaien neem ik aan? Of heb je een losse phpMyAdmin geïnstalleerd zonder database erachter? :confused:

Plakte de troep in de webserver map en heb in het configuratiescherm van de synology de mysql service geactiveerd ehhhm, niet goed?

Ik ben gewend om phpMyAdmin mee te installeren als onderdeel van een pakket, dus heb het nog nooit met de hand gedaan. Als je het geinstalleerd hebt bovenop een bestaande database moet je inloggen met dezelfde user/password als je voor je database gebruikt.

phpMyAdmin is niet meer dan een grafische schil bovenop je database zodat je hem makkelijker kunt gebruiken, je moet gewoon op je database zelf inloggen ermee.

Ok jij hebt iets totaal anders gedaan dan ik gewend ben, ik herken dat scherm dat je hebt niet eens ;)
Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen.

tja ik heb echt geen verstand van MySQL enzovoort, maar mijn bedoeling was een mooi kalendertje, om te zien of dagen al gereserveerd waren of niet in een site te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan