inloggen sagem modem ziggo

drabbe

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Berichten
115
Als ik op mijn nieuwe modem van ziggo via mijn vaste computer met windows 11

Sagem Type: F3896LG inlog krijg ik te zien:

Deze site is niet bereikbaar

192.168.178.1 heeft de verbinding geweigerd.

Log ik hierop in op mijn laptop, telefoon of mijn tablet in, kom ik wel in mijn modem.

Wie heeft hier een oplossing voor?
 
Met welke browser?
Heb je al eens een andere geprobeerd?
 
allerlei andere browsers geprobeerd. Ook via wifi en bekabeld geprobeerd.
steeds het zelfde resultaat.
 
Router herstart gedaan?
DNS al eens geflushed?

In een command venster:
Code:
IPCONFIG /flushdns
 
In #4 staat wat je daarvoor moet doen.
 
Helaas, maar dan is dat in ieder geval als oorzaak uitgesloten.
 
Te vaak een fout wachtwoord geprobeerd?

Mogelijk is je IP adres (tijdelijk) geblokkeerd.
 
is zeker niet geweest. Het probleem kwam direct toen ik het adres de eerste keer opende.
Kwam er niet in, kon dus ook zeker geen wachtwoord invullen.
 
Maar je komt er wel in met een laptop. Dat zou toch voldoende moeten zijn. Zoveel instellingen zijn er niet te wijzigen in dat modem.
 
Kijk bijvoorbeeld eens bij Beveiliging in de Geavanceerde instellingen.
Staat daar ergens in 1 van de mogelijkheden het IP adres van je PC vermeld?
 
Misschien dat je modem iets op je PC als potentieel gevaarlijk ziet.
Laat je PC eens grondig scannen op virussen en/of malware.
 
Laatst bewerkt:
Zal eens doen. Anders kan ik altijd mijn laptop gebruiken om in te loggen.
Bedankt voor het meedenken.
Bericht automatisch samengevoegd:

net mijn pc gescand. Geen problemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan