Inloggen van buiten uit op het netwerk van werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimsco

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Hallo allemaal,

Er is mij gevraagt om van buiten af op het netwerk te komen hier op werk.
Als het goed is zal er dan zoals gewoonlijk ingelogd moeten kunnen worden met gebruikers naam en password nadat de link is gezet.
Heeft iemand een idee hoe ik dat zou moeten doen?
Ik heb het geprobeerd met programma "Virtual Network Computing" VNC maar dat schijnt meer te zijn voor het op afstand beheren van de server en dat is niet echt de bedoeling om de gebruikers dat te laten doen.

Dus kort samengevat:

Heeft iemand enig idee hoe er inlogd kan worden vanuit huis met de gebruikersnaam en password op het netwerk van het werk.

alvast bedankt! :thumb:

Groeten,

Jimsco

jimsco zei:
Er is mij gevraagt om van buiten af op het netwerk te komen hier op werk.
.....
Heeft iemand enig idee hoe er inlogd kan worden vanuit huis met de gebruikersnaam en password op het netwerk van het werk.
Kun je dat niet beter aan systeembeheer op je werk vragen? :confused:

Guus.

En als het veilig moet zou ik overwegen om citrix te implementeren en eventueel als vpn verbinding een cisco pix neer te laten zetten. Maar dat is wel een stuk omslachtiger dan even vnc installeren op een server en werkstations

Ja dat is et em....ik loop stage daar en ze hebben helemaal geen systeembeheerder...ik was aangenomen voor het applicatie ontwikkelen...maar het systeembeheer is er automatisch bijgeschoven...vandaar dat ik het hier vraag...:D

Guus abc zei:
Kun je dat niet beter aan systeembeheer op je werk vragen? :confused:

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan