Inloggen via domein, snelle documentenoverdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het nu zo gedaan dat hij geen bestanden lokaal beschikbaar stelt, de mappen heb ik doorgestuurd naar "\\SERVER\user\%username%" en dat werkt ook. een mapped driver is ook naar dat pad gestuurd. Echt wil hij niet altijd werken met die gegevens. De mappen op de server worden niet altijd toegevoegd aan de "mijn documenten" ook is dan de netwerkschijf niet te vinden bij deze computer. wanneer ik de mijn documenten wil bereiken via "\\server\user..." krijg ik een toegang geweigerd. De mp %username% wordt zelf aangemaakt door de server.

Ik weet niet of het hiermee te maken heeft maar net na het inloggen is mijn verbinding niet beschikbaar
disconnect_icon.jpg
heel even later heb ik weer verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je gaan troubleshooten.
In ieder geval dan op dat netwerkicoontje rechtsonder van het scherm rechtsklikken en kiezen voor "Problemen oplossen".
Verder kun je in de Windows Logboeken kijken (= eventvwr.exe ) en dan vooral het Systeem logboek.

Tijs.
 
de fout lost zichzelf op want ik zie het icoon heel even en meteen daarna is het weer in orde, en dat gebeurt altijd als ik inlog op het domein. Ook ben ik niet bekent met eventvwr.exe (wel al eens gezien op de server).

Kan het zijn dat bij het uitvoeren van die "doorgestuurde mappen" de computer die mappen niet kan vinden en dus niet toekent? zo ja is het mogelijk om dit proces later opnieuw op te starten?

Ik begin het vervelend te vinden steeds opnieuw gebruik te moeten maken van je tijd, sorry alvast.
 
Laatst bewerkt:
Is dit bedraad of draadloos aangesloten?
Overigens:
A. Policy wordt tijdens aanmelden 'toegediend', dus niet 'tussendoor'.
B. Zonder concrete problemen/foutmeldingen (bijv. uit de Logboeken) kunnen we hier op het forum geen hulp bieden. En google kan ook geraadpleegd worden, he.

Tijs.
 
Alles is via lan (ik heb het niet zo met draadloos internet voor vaste toestellen). Maar ik zou niet weten waar ik in dat programma de fout moet zoeken.
Ik zou niet weten waar die foutmelding zou staan, ook heb ik zitten zoeken en in de logboeken "offlinefile" "networkconnection" heb ik niet's gevonden van error.

Zijn er mogelijk andere dingen die de oorzaak kunnen zijn? Heb je iets aan mijn policy's?
http://www.fileswap.com/dl/s8dVwlcLpv/policy.zip.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan