Inloggen via router werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bossers

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Als ik probeer te inloggen met het ip-adres van de standaardgateway en admin-admin invoer dan doet die het niet.

Ik gebruik een Sweex router (cc4000 ofsoiets). Enige hulp aangezien hoe ik wel kan inloggen via de standaardgate is welkom (moet namelijk wat portforward doen om een spel te hosten)

Laatst bewerkt:
Sorry ja het is CC400020

10.0.0.2 werkt niet bij (fout kan niet laden), wel 192.168.1.1 en dat is ook mijn Defauly Gateway.

Het rare is dan dat admin admin en admin 1234 (accnaam en pass) niet werken.

Heb je hem aan de kabel hangen ?

Zo niet, doe dat.
Je router resetten naar de fabrieksinstellingen, (stroom eraf, resetknopje indrukken en ingedrukt houden terwijl je de stroom er weer op zet 1 minuut zo laten )
Nou probeer je het nog een keer, dan zul je zien dat bovenstaande wel werkt.
Je zult ook enige instellingen opnieuw in moeten stellen, o.a. je draadloos en beveiliging.

Dat mag ik weer niet van me pa doen omdat er 4 computers op zijn aangesloten zucht. Is er geen andere manier om het wachtwoord en username te achterhalen?

Dat mag ik weer niet van me pa doen omdat er 4 computers op zijn aangesloten zucht. Is er geen andere manier om het wachtwoord en username te achterhalen?

Het kan natuurlijk ook zijn, dat je pa bewust de boel veranderd heeft. Dat zal wel een reden hebben.:o

Had je al coenraads account/wachtwoord al geprobeerd?
Inloggen: admin
WW: epicrouter

en ben je misschien draadloos verbonden met de routers, vele kunnen dan namelijk niet geconfigureerd worden. en zul je eerst met een kabel moeten aanloggen om erbij te mogen

Coens suggestie geprobeerd ja en zit al aan de kabel en me pa kan het best ooit eens veranderd hebben, maar hij weet zelf niet eens meer hoe die er op kan inloggen :confused:

Dus zijn we weer terug bij af, resetten.
Vraag je pa waarom dat niet mag.
Nou hoop ik voor je dat je het goed doet, anders heb je weer een hoop gedonder met je pa.

Kijk ook even naar de handleiding die ik je heb aangereikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan