inloggen via SM

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij10

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Ik wil dat bezoekers kunnen inloggen via bv twitter facebook en hyves. Als ze zijn ingelogd moeten ze naar een andere site worden doorverwezen. hoe moet dit, of kan dat alleen voor grote bedrijven?

Ga je eerst maar verdiepen in PHP en het gebruik van API's :)

Voor Facebook moet je zoeken op Facebook Connect.
Twitter en Hyves hebben volgens mij niet de mogelijkheid tot inloggen via via, alleen de mogelijkheid tot delen etc, correct me if im wrong though =)

Laatst bewerkt:
Als je gebruik maakt van een websitebuilder en je hebt geen basis kennis van PHP, doe hier dan geen moeite voor en ga eerst de basis leren.
De grootste fout die veel mensen maken is denken even iets te doen zonder de basis te begrijpen =)

Ja, maar kan het nou wel of niet. want ik heb wel een gewoon inlogsysteem maar niemand wil een account aanmaken!

Tuurlijk kan het, je ziet het op andere plekken toch ook. Dat mensen geen account willen maken geeft aan dat de inhoudt van je website niet interessant genoeg is, dan gaan ze zeker niet hun facebook met alle privegegevens etc wel aan je website koppelen.

Nou, bezoekers genoeg. Maar ik denk dat ze het niet de moeite vinden om een account aan te maken. zo hoeven ze dat niet. maar hoe werkt het nu????

Hoe het werkt?
Basis PHP leren en de documentatie doorlezen van de site die je al had gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan