inloggen via vingerafdruk

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Enige tijd terug heb ik de harde schijf opnieuw ingedeeld met een partitie voor Windows en een partitie voor Linux.
Beide operating systems zijn dus van scratch af opnieuw geïnstalleerd. Eerst Windows en toen Linux.

In Windows wil ik nu kunnen inloggen via vingerafdruk, maar het instellen hiervan lukte niet. Ik heb het toen niet verder geprobeerd. Inmiddels heb ik weer een nieuwe poging ondernomen, maar het lukt nog steeds niet.

De nu ondernomen stappen:
1. Systeeminstellingen - Aanmelden met vingerafdruk instellen
2. Vingerafdrukherkenning (Windows Hello)
3. Instellen
4. Aan de slag
5. pincode intoetsen

Dan volgt een melding "Er zijn meerdere scans van uw vingerafdruk nodig om Windows Hello in te stellen." met onderin het venster een knop "Sluiten".
Na een klik op deze knop "Sluiten" kom ik weer in het menu waar ik "Instellen" kan kiezen (stap 3 hierboven).

Hoe kom ik hier verder?

Vriendelijke groet,
Marianne

Moet je niet een paar keer je vinger aanbieden, een paar keer binnen enkele seconden, dat zijn dan de meedere scans?
(net zoals bij iPhone)

Moet je niet een paar keer je vinger aanbieden, een paar keer binnen enkele seconden, dat zijn dan de meedere scans?
(net zoals bij iPhone)
Nee, de computer maakt alleen maar melding van het feit dat er meerdere scans nodig zijn en vraagt nog niet om een vinger. Dat zou een volgende stap zijn...

Ik bedoel dezelfde vinger vrij snel achter elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan