Inloggen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JanRa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JanRa

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik wil graag een ledengedeelte maken waar echt alleen leden gebruik van mogen maken. Momenteel heb ik een ledengedeelte waar eigenlijk iedereen, als hij zich aanmeld met zijn e-mailadres, gebruik van kan maken. Ik wil het anders doen, kan iemand mij helpen met het programma? Ben nog niet zo ver met PHP, dus vandaar de vraag:

-Ik heb een database met daarin opgenomen een aantal usernames en password. Dit zijn er bijv. maximaal 5. Deze usernames en passwords wil ik koppelen aan plaatsen. Een aantal plaatsen zijn gekoppeld aan 1 gebruikersnaam en wachtwoord.

- Op het moment dat leden zich voor het eerst aanmelden, worden de gegevens van het nieuwe lid, zoals voornaam, achternaan, emailadres, woonplaats verzonden naar de webmaster.

-Deze webmaster checkt de gegevens persoonlijk door eventueel te informeren bij het lid (ter beveiliging) daarna geeft hij groenlicht aan de database, die gebruikersnaam en wachtwoord doormailt aan het nieuwe lid, gekoppeld aan zijn woonplaats.

Hoe kan ik dit vrij eenvoudig in elkaar zetten? Kan iemand mij een voorzet geven? Dan zou ik erg geholpen zijn! Ik hoor het graag.

Alvast hartelijke bedankt.

Janco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan