inlogproblemen msn messenger 4.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Als ik inlog in msn messenger, dan krijg ik een melding dat mn inlognaam of wachtwoord niet bestaat, terwijl dat wel goed is. Als ik nu op opnieuw klik dan meld hij zich gewoon aan, zonder problemen. Dit heb ik elke keer de laatste tijd.

Hoe kan dit? Wat kan ik eraan doen?

hmmm zeer vaag! en je hebt dit altijd? of komt het af en toe voor? Kan ook zijn dat het aan hotmail ligt maar toch zal het wel aan msn liggen denk ik!

Doe ff een clean install zou ik je aanraden! Dus verwijder alles van je comp mbt msn en download msn 4.7 opnieuw en installeer hem weer! Als het goed is is het probleem nu wel verholpen...

Ja is altijd, tenminste sinds ongeveer 2 weken ofzo, erg irritant. Maar hoe verwijder ik alles van msn? In Configuratiescherm/systeem/software staat hij er niet bij, dus hoe moet ik hem dan verwijderen.

Versie 5.0 doe ik maar niet, heb daar niet al te beste verhalen over gehoord, en dan nog staat 4.7 erop en 5.0 dus das dubbelop, daar heb ik ook weinig zin in

Geplaatst door Robbert1978
Ja is altijd, tenminste sinds ongeveer 2 weken ofzo, erg irritant. Maar hoe verwijder ik alles van msn? In Configuratiescherm/systeem/software staat hij er niet bij, dus hoe moet ik hem dan verwijderen.

Versie 5.0 doe ik maar niet, heb daar niet al te beste verhalen over gehoord, en dan nog staat 4.7 erop en 5.0 dus das dubbelop, daar heb ik ook weinig zin in

MSN5 vind ik toppie. Soms ligt et eraf ja, maar dat geldt dan uiteraard meteen voor alle versies.

Robbert1978,

Is het gelukt met mijn oplossing?
en blijf idd maar op 4.7 vind ik zelf ook de fijnste versie! Msn 5 heb ik er een poosje op gehad maar ben er niet weg van ofzo... dus voor mij 4.7 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan