Inlogproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

g lohuis

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2001
Berichten
46
Ik kan sindskort niet meer inloggen bij "Robeco Younique".
Nadat ik de gebruikersnaam en het wachtwoord heb ingevuld krijg ik een scherm te zien met de volgende tekst.

----U hebt al een webbrowser met toegang tot de huidige websessie,U kunt niet met meerdere browsers toegang krijgen tot dezelfde websessie. Als U een nieuwe websessie wilt starten,dient U een nieuwe webbrowser te openen vanaf de opdrachtregel of op het bureaublad.---------

Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe,ik gebruik maar een browser nl I.E.
wie weet hier een antwoord op ?
 
Het lijkt mij een fout binnen de site van Robeco, je staat kennelijk nog als bezoeker in hun systeem.
Ik heb niet echt een antwoord kunnen vinden, ook omdat ik me niet kan inloggen.
Volgens mij is een berichtje naar Robeco het handigst.

Edit: toch gevonden.
 
Laatst bewerkt:
De oplossing die Robeco geeft heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.
Ook heb ik een mail gestuurd voor een andere oplossing ,maar de Robeco komt er ook niet uit.
Ligt het misschien aan de instellingen van I.E. ?
 
Als ik dat had geweten, had ik me de moeite kunnen besparen.
Het is een melding van de Robeco website, ik zie niet hoe de instellingen van Internet Explorer daar iets mee te maken kunnen hebben.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry , ik had moeten aangeven wat ik al had geprobeerd.het is wel vreemd dat de Robeco hier ook niet uitkomt.
 
[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Off-topic: Ik had opzettelijk ge-quote, stel je voor dat iemand anders voor mij had gereageerd, was mijn opmerking wat gaan "zweven".
Het is wel vervelend dat Robeco zegt er niet uit te komen, maar het blijft een fout in hun beveiligde website.
Dus zij zullen het moeten oplossen. Schrijf anders t.a.v. de directie een ouderwetse brief. Dat helpt meestal wel.
 
Ik heb Robeco nogmaals een mail gestuurd met een verzoek om mijn probleem op te lossen.
Verrvolgens kreeg Ik onderstaande informatie over instellingen van oa I.E.
Ik heb een aantal aanpassingen gedaan maar het probleem is hiermee niet verholpen.

- antwoord robeco -
------Hartelijk dank voor uw e-mailbericht van 31/10/2006, waarin u een vraag
stelt over het inloggen op onze site.

Hoewel het vanuit hier lastig na te gaan is, kan een en ander opgelost
worden door onderstaande tips ten aanzien van de instellingen ter harte
te nemen:

- Benadert u de site niet met http, maar via https://www.robecodirect.nl
- De oude links werken niet meer. Het kan zijn dat u derhalve uw
favorieten moet aanpassen.
- Welke browser gebruikt u? Onze website is namelijk geschikt voor
bepaalde browser-versies (zie hieronder)!
- Staan uw instellingen op 'accept (all) cookies'?
- Is de cache van uw browser goed geconfigureerd?
- Indien u www.robecodirect.nl in uw favorietenlijst heeft staan raden
wij u aan om deze te verwijderen en opnieuw in te stellen.

Instellingen cookies:
Internet Explorer versie 5.5 en hoger
Ga in het menu 'Extra/Tools' naar 'Internet opties/Internet options'
Op de tab 'Beveiliging/Security' dient de instelling op
'Gemiddeld/Medium' te staan. Kies binnen 'Beveiligingsniveau/Security
level' voor de knop 'Aangepast niveau/Custom level'
- Cookies per sessie toestaan : inschakelen/Allow per-session cookies :
enable
- Cookies toestaan die op uw computer zijn : inschakelen/ Allow cookies
that are stored on your computer : enable

Internet Explorer 6.0
Ga in het menu 'Extra/Tools' naar 'Internet opties/Internet options'
Op de tab 'Privacy' dient de instelling op 'Gemiddeld/Medium' te staan.
Klik vervolgens op 'Geavanceerd/Advanced' en vink 'Automatische
cookie-verwerking opheffen/Override automatic cookie handling' aan.
- Directe cookies : accepteren/First-party cookies : accept
- Indirecte cookies : accepteren/Third-party cookies : accept
Vink eveneens 'Cookies per sessie altijd toestaan/Always allow session
cookies' aan.

Instellingen cache:
Ga in het menu 'Extra/Tools' naar 'Internet opties/Internet options' en
kies binnen 'Tijdelijke Internet-bestanden/Temporary Internet-files'
voor 'Instellingen/Settings'
Kies hier voor 'Elk bezoek aan de pagina/Every visist to the page'

Ook bij het benaderen via een bedrijfs- of studienetwerk, kunnen
problemen ontstaan. Ingebouwde 'firewalls' kunnen het een en ander
blokkeren. -----------
 
Bedankt dat je deze informatie met ons wilt delen. Spijtig dat het je probleem toch niet oplost.
 
het probleem is nog steeds niet opgelost,ik wacht nog op bericht van Robeco.
 
Het probleem is opgelost,ik heb van Robeco een nieuwe gebruikernaam en wachtwoord gekregen en heb nu weer toegang tot de site.
Wat de oorzaak was ben ik niet achter gekomen,maar het werkt weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan