inlogscherm W2000 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Op het moment dat ik opstart krijg ik steeds het log-in scherm. Gebruiker en wachtwoord opgeven.

Kan ik dit verwijderen zodat de PC in 1 keer opstart??

Dank,
Johan!!

Ga naar "start, configuratiescherm, gebruikers en wachtwoorden" en selecteer deze optie daar, je kunt aangeven dat je wilt doorstarten met 1 gebruiker, dan wordt er gevraagd naar de gebruikersnaam en wachtwoord voor laatste check.
Als je dan afsluit en opnieuw opstart moet W2k automatosch opstarten met die naam.

Taal versie veranderen in W2000

Ik heb momenteel een engelse versie van W2000 op mijn pc, ik zou graag nederlands willen, is dit mogelijk????

Dank,
Johan

Re: Taal versie veranderen in W2000

Geplaatst door johandezeeuw
Ik heb momenteel een engelse versie van W2000 op mijn pc, ik zou graag nederlands willen, is dit mogelijk????

Dank,
Johan

Ja. Win2000 Nederlands aankopen,als die nog verkrijgbaar is.

Is wel te koop nog hoor, als je een hoop geld wilt uitgeven.
Volgens mij was daar wel een truc voor maar dan moet ik nog even verder zoeken.

Re: Taal versie veranderen in W2000

Geplaatst door johandezeeuw

Dank,
Johan

Hoe kom je aan een Engelse versie, als je die niet wou hebben dan?

het is een oude pc van mijn werk, die ik mijn vader voor de kerst wil geven. Win 2000 staat op de licentie van het bedrijf.

Vandaar..........:)

Bij mijn weten, kun je niet de taal van het besturingssysteem veranderen, zonder opnieuw met een Nederlandse versie te installeren.

Hier alvast een tip voor je vader:
Apply= Toepassen. ;)

Als je het hem even uitlegt wordt het heel normaal denk ik. Zijn eigenlijk maar een paar begrippen die je moet kennen voor Windows toch? Gewoon zorgen dat de rest van de software wel Nederlands is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan