Inlogsysteem maken of downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanWin

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hallo,

Ik wil graag een site maken voor een voetbalpoule voor het WK 2010, maar dat is alleen voor famillie en goede vrienden nou wil ik graag weten of je een inlogsysteem kan maken of downloaden waarbij ik (dus de maker) toestemming moet geven voor een account.

MVG,
SanWin.

Interessante vraag, word graag op de hoogte gehouden want dat kan ik ook wel gebruiken...

Heb overigens geen antwoord voor je vraag :o

Je kunt ook als je een beetje kennis hebt het zelf maken of even een kijkje nemen op phphulp.nl

Wat ook kan is je site thuis hosten achter een web- of fileserver zoals FileZilla (gratis) of WWWfileSharePro (betaald).

Of je pagina's zelf beveiligen met HtmlPassLock (trial)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er meteen mee aan de slag.

Ik had alleen nog 1 vraag, ik kan wel aardig met HTML overweg, maar weet iemand goeie software om je site mee te maken.

MVG,
SanWin

Aptana Studio, Zend, Eclips, dreamweaver, kladblok enz enz...

't Slechte nieuws is dat je goede html nog steeds alleen maar met de hand kan maken.
't Goede nieuws is dat dat met gratis programma's kan. Notepad++ is 'n redelijk programma daarvoor. Het is gratis en kleurt de code, wat erg handig is.

Waarom zou je het zelf bouwen als er genoeg gratis voetbalpoules zijn waaraan je online kunt meedoen en een eigen subleague kunt aanmaken voor je vrienden of familie? Check bijvoorbeeld eens http://www.bestebondscoach.nl

Waarom zou je het zelf bouwen als er genoeg gratis voetbalpoules zijn waaraan je online kunt meedoen en een eigen subleague kunt aanmaken voor je vrienden of familie?
Omdat een van de doelstellingen wellicht is het onder de knie krijgen van het bouwen van websites. En omdat een voetbalpoule daarvoor een zeer geschikt project kan zijn.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan