inlogsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpspel

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo, ik ben een website aan het maken(een soort spel) alleen ik wil een inlogsysteem op mijn site zodat mensen zich eerst moeten aanmelden voordat ze dat spel kunnen spelen. Ik heb het halve net doorgezocht alleen kan ik niks vinden wat kan?!?!? Ik maak mijn site met sites.google.com. wie zou mij kunnen helpen???

het lukt niet, met webhelpje heb ik al geprobeerd en die ander lukt ook niet :evil: hij geeft aan dat iframe, embed, styles, script niet mogen

Zelf gebruikte ik ook webhelpje, helemaal ok! Heb je iets aan een ftp-server? Probeer eens fileshare pro. Normaal deel je hier bestanden mee maar als je aangeeft dat hij html bestanden moet weergeven als webpagina ipv als link kun je het ook gebruiken voor jouw doeleinden.

De éénvoudigste manier voor jou (en ik heb het over je aanvankelijke vraag, niet over de chatvraag) is om je site niet-publiek te maken en vervolgens mensen uit te nodigen als kijker of bijdrager van je site. Nadeel: hiervoor hebben je uitgenodigde personen wel een Google account nodig.

Google Sites heeft redelijk wat restricties inzake het aanpassen van je site, sommige zaken ga je gewoon niet kunnen verwezenlijken op je site en voor andere ga je misschien een workaround kunnen vinden op dit hulpforum (engelstalig)

maar ik wel voor iedereen (ook al heb je geen gmail account) een site maken en dat geeft dan weer een beperking!!

Zelf gebruikte ik ook webhelpje, helemaal ok! Heb je iets aan een ftp-server? Probeer eens fileshare pro. Normaal deel je hier bestanden mee maar als je aangeeft dat hij html bestanden moet weergeven als webpagina ipv als link kun je het ook gebruiken voor jouw doeleinden.

hoe ziet zo'n ftp-server er dan uit?? en heb jij dan iets daar voor???

Een ftp-server is een programma die je op je pc installeerd. Hiermee deel je bestanden. Mensen kunnen inloggen, als jij dat toestaat, en zo de bestanden die jij wilt delen downloaden.

Wanneer je een site hebt met daarop een online game kun jij tegen de ftp-server die ik gebruik zeggen dat webpagina's niet als link weergegeven moeten worden maar als webpagina. Mensen die ingelogt zijn zien zo je pagina en kunnen je spel spelen

Een ftp-server is een programma die je op je pc installeerd. Hiermee deel je bestanden. Mensen kunnen inloggen, als jij dat toestaat, en zo de bestanden die jij wilt delen downloaden.

Wanneer je een site hebt met daarop een online game kun jij tegen de ftp-server die ik gebruik zeggen dat webpagina's niet als link weergegeven moeten worden maar als webpagina. Mensen die ingelogt zijn zien zo je pagina en kunnen je spel spelen

en hoe werkt dat precies??? :confused: ik wordt er niet echt wijs van

Bij shared path geef je aan waar de site staat die je wilt delen. Bij users geef je aan wie er gebruik mogen maken. Vinkje zetten bij enable default documents, daar ook de titel van je webpagina zetten.

Daarna je router nog forwarden naar het juiste ipadres van de pc waar je ftp op draait.

Test; installeer het programma. Deel een willekeurige map, één met mp3's bijv. Maak een willekeurige user met wachtwoord aan en klik op save.
Klik in het eerste venster ook even op start anders gebeurt er sowieso niets.
Klik naast tell this url to your friends op het pijltje en kies voor local url. Als t goed is kom je nu in je inlogvenster

Het ziet er ingewikkelder uit dan t is. Daarnaast blijf ik er bij dat webhelpje een goed alternatief is voor wat jij zoekt.

Bij shared path geef je aan waar de site staat die je wilt delen. Bij users geef je aan wie er gebruik mogen maken. Vinkje zetten bij enable default documents, daar ook de titel van je webpagina zetten.

Daarna je router nog forwarden naar het juiste ipadres van de pc waar je ftp op draait.

Test; installeer het programma. Deel een willekeurige map, één met mp3's bijv. Maak een willekeurige user met wachtwoord aan en klik op save.
Klik in het eerste venster ook even op start anders gebeurt er sowieso niets.
Klik naast tell this url to your friends op het pijltje en kies voor local url. Als t goed is kom je nu in je inlogvenster

Het ziet er ingewikkelder uit dan t is. Daarnaast blijf ik er bij dat webhelpje een goed alternatief is voor wat jij zoekt.
ik vindt webhelpje ook erig handig alleen pakt google dat niet op een of andere manier???:mad:

... wat heeft Google er mee te maken...? Wat doet het niet wt het wel zou moeten doen? Het is niet meer dan codes plakken.

Ik maak mijn site met google en als ik wat van webhelpje wilt invoegen doen zegt google iframe, embed, styles, script mogen niet ??? beetje vaag maarja t'is zo

Laatst bewerkt:
Ik heb ff gekeken en kom er idd niet echt uit hoe je webhelpje moet toevoegen aan je site die je met google maakt. Rechts zit een knop htm, maar ook daar is het mij niet echt duidelijk. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan