InnerHTML data onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonorgeek

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Berichten
30
Hallo,

Ik heb een berekening gemaakt (met ajax en javascript). De uitkomst hiervan wordt weergegeven in een "span" en in een "hidden field".
Nu is het zo, dat als ik het formulier niet volledig invul en terug (via 'history.back()') ga, dat dan in die span (en hidden field) alleen het basis bedrag te zien is en niet het totaal bedrag.

Ik heb al geprobeert om de waarde uit de hiddenfield te laten weergeven in de span en meteen een (php) sessie te koppelen aan de hiddenfield.
Dit mocht echter niet baten.

Hebben jullie nog tips en/of advies?

mvg,

Dennie Verhoeven
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al geprobeert om de waarde uit de hiddenfield te laten weergeven in de span en meteen een (php) sessie te koppelen aan de hiddenfield.
Dit mocht echter niet baten.

Klinkt anders wel als een goede oplossing. Wat je doet is gewoon een sessie starten, de value bij een submit (?) opslaan in sessie en op de history.back checken of er wat in de sessie-var staat en dan eventueel terug zetten. Welke code heb je ervoor gebruikt?

:thumb:
 
Ik heb het werkend gekregen in firefox (alleen een radiobutton waarde neemt hij nog niet mee). door de functies aan te roepen in de onload van de body.
Alleen in IE doet hij het nog niet.

Ik heb al geprobeerd om te werken met een:
window.observe , document.form.observe en zo.
Echter helpt dit niet.

Wat moet ik doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan