Inoud harde schijf klopt niet (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Als ik alle mappen op de C-schijf selecteer en ik vraag de eigenschappen op kom ik tot een totale bestandsgrootte van 3,61 GIG.

Als ik de eigenschappen van de C-schijf opvraag kom ik opeens tot een omvang van 8,25 GIG.

Kortom er staat bijna 5 GIG méér op, dan ik kan zien. Waar komt dit enorme verschil vandaan??

een omvang van 8gig is hoeveel je er op kan zetten. Dus er is nog 5gig over.

Nee, mijn C-Schijf is 19,5 GIG groot.

Bijlagen

• schijf .jpg
    schijf .jpg
    51,9 KB · Weergaven: 45
Met dank voor Treesize :)

System Volume bedroeg 1,4 GIG (herstelpunten) en heb ik verwijderd.
Hyberfil (slaapstand) heb ik uitgezet.

Daarmee meer dan 2,5 GIG aan ruimte terug gewonnen.

Mijn Pagefile (wisselbestand) staat op 1,5 GIG en dat lijkt mij wat aan de forse kant, wat is een werkbare grootte, of is deze omvang goed?

Tot zover :thumb:

Zo zie je maar waar de ruimte allemaal heengaat.

Als u 512 MB RAM heeft:
Klik rechts op deze computer, eigenschappen, geavanceerd, eerste knop instellingen, tabblad geavanceerd, beneden de knop wijzigen.
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 1040 en de bovengrens op 1538

Als u 384 MB RAM heeft:
Klik rechts op deze computer, eigenschappen, geavanceerd, eerste knop instellingen, tabblad geavanceerd, beneden de knop wijzigen.
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 780 en de bovengrens op 1152

Als u 256 MB RAM heeft:
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 520 en de bovengrens op 768

Als je 128 MB RAM hebt:
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 260 en de bovengrens op 384

Ik heb aan geheugen 1 GIG en een snelle zoektocht op internet leert mij dat die 1,5 GIG het noodzakelijke wisselbestand moet zijn, het zij zo.
Tot zover probleem opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan