Inpakken en wegwezen in PP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Kan iemand me misschien adviseren over een site die hetvolgende bevat:
1. uitleg over het INPAKKEN EN WEGWEZEN van een presentatie
2. uitleg over het maken van een autorun bestand om deze presentatie automatisch te laten opstarten
3. het maken van een automatische opstartbare cd van een powerpointpresentatie... (1 en 2 samen dus)..
Ik zou er enorm mee geholpen zijn...
thanks

Afhankelijk van welke versie je gebruikt kan het heel makkelijk zijn, dit is microsoft er zelf over schrijft:

Professioneel presenteren met PowerPoint
Met PowerPoint 2003 zijn nu presentatie cd-rom's te maken die zelfstartend zijn. Dat wil zeggen dat elke presentatie - bijvoorbeeld uw bedrijfspresentatie, of informatie over een nieuw product of een rondleiding door een nieuwbouwproject - op een cd en zonder begeleidende handleiding naar uw relaties kan worden gemaild. Zodra uw relaties de cd-rom in hun diskstation leggen begint de presentatie geheel automatisch te spelen, zonder installatieprocedure of herstart van het systeem. Bovendien is het niet nodig dat uw relaties over het PowerPoint-programma beschikken, want op de cd-rom staat een compleet werkend afspeelprogramma, de PowerPoint Viewer. Met dit Viewer-programma zijn van de presentatie zelfs afdrukken te maken. Een dergelijk vriendelijke manier van presenteren komt professioneel over bij uw relaties! De nieuwe functie heet Inpakken voor cd en is bereikbaar via het menu Bestand.

Hoe e.a. werkt zou je in de help teksten moeten kunnen vinden, de keuze zelf is meen ik een soort wizzard die je stap voor stap door het proces heen helpt.

Geen PP2003, kijk dan even op
deze site.

withaar:
misschien wat onvolledig van mijn kant, sorry
Maar ik heb er zelf al mee gewerkt, maar zoek eigenlijk een stappenplan voor mensen die het voor het eerst gaan doen.. Wil en kan dat zelf ook evt. maken, maar stel je voor dat dat wiel al eens uitgevonden is..

Ben nog handleiding tegen gekomen op het web.

Misschien toch maar zelf maken, gewoon even PSP starten en op start capture drukken, even een scherm afdruk van elke stap en deze in een PP presentatie zetten... :)

Ik heb nog even verder gekeken en kwam dit tegen; in het engels..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan