Inpluggen koptelefoon voorkant PC, i.p.v achterkant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste topic is om deze vraag in te plaatsen, maar ik kon zo even geen andere bedenken waar hij bij past.

Altijd moet ik, wil ik een koptelefoon aansluiten op de computer, de 'stekkers' van de koptelefoon in de achterkant van m'n computer inpluggen (groen / roze rondje).
Nu werkt dat best lastig aangezien in het groene rondje al de 'stekker' van van mijn speakers zit. Ik moet dus een splitter gebruiken om beide 'stekkers' erin te kunnen pluggen. Zowel die van de speakers, als van de koptelefoon. Het probleem daarbij is dat die splitter zelf teveel ruimte inneemt waardoor de roze 'stekker' van de koptelefoon er niet meer naast past.

Aan de voorkant van mijn computer heb ik ook nog een groen en een roze rondje zitten waar je evt. een koptelefoon op aan kunt sluiten. Maar het bedrijf dat mijn computer destijds in elkaar heeft gezet, heeft de functie van die twee (klaarblijkelijk) uitgeschakeld.

Nu is mijn vraag dus: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn koptelefoon ook aan de voorkant van mijn PC in kan pluggen?

Alvast bedankt :thumb:

Pinglord

Laatst bewerkt:
hebben ze hem alleen uitgezet of niet aangeslote, want bij ik ben stil sluiten ze die dingen niet aan, omdat het geluid kwaliteit dan achter uit ging ofzo
en anders kan je hem waarschijnlijk in de bios aanzetten

Ik weet niet precies op ze de functie hebben uitgeschakeld of dat ze niet aangesloten zijn...

Hoe zou ik het dan in de bios kunnen veranderen?

Edit: Ik heb de helpdesk van het bedrijf dat mijn computer in elkaar heeft gezet gebeld en blijkbaar waren de stekkertjes niet aangesloten. Hij raadde me aan om een verloopstukje aan te schaffen omdat dat veel goedkoper is.

Bedankt voor je reactie gangkill!

Groetjes,

Pinglord

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan