Inporteren vaniut livemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongsoft35a

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2011
Hallo hulplijn, even een probleem
ik werk met outlook 2010 maar heb in het verleden al mijn contacten in live mail gezet.
nu probeer ik al een tijd om deze contacten te inporteren in outlook 2010 maar krijg het niet voor elkaar
krijg alleen lege velden in outlook te zien wat ik ook doe
als ik op het internet zoek dan krijg ik verschilelende oplossingen maar geen van deze manieren werkt
wat zoe ik foeut
gaarne oplossing van iemand die dit ook heeft gehad

alvast bedankt
jongsoft

importeren vanuit livemail

hallo manamana, deze link en meerdere op het internet heb ik al geprobeerd inmiddels ben ik er wel in geslaagd om de email adressen te importeren maar daar zitten niet de adresgegevens bij tewijl ze wel in de mail export bestand zitten het blijft raadselachtig
als windows live mail het bestand exporteerd wordt het eerst een exel bestand en dan verander ik in windows waarmee je dat bestand opent en dan geef ik aan dat het in outlook moet geopend worden. mailadressen komen er wel in maar niet de adressen en telefoonnummers raadsel dus
alsvast bedankt voor het meedenken
jongsoft

Mhh, ik kon me nog iets herinneren van hier. Het is iets met komma, gescheiden enz enz.

Vanuit Windows Live:
Contactpersonen → Bestand → Exporteren → Bestand door komma gescheiden waarden CSV → bladeren (zoek map op) → bestandsnaam → opslaan → geëxporteerd bestand opslaan als “naam.csv” → volgende → voltooien.
Nu het CSV bestand gaan bewerken:

Afin probeer het nog eens. Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan