lady johnny
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2008
Ik heb zojuist Windows Vista geinstalleerd, toen ie klaar was met installeren, en hij m voor t eerst ging opstarten kwam er ineens te staan Input nog Supported op het beeldscherm, dat beeld blijft verticaal heen en weer gaan.
Ik heb geprobeerd of ik door ctrl & alt & +/- de beelscherm resoltie kan wijzigen, maar dat lukt niet, ook de knopjes kan ik verder niks mee.
Dus eerst het opstarten laat ie wel zien, het bios, en al die andere dingen die daarna komen, en als ik m zo heb uitgedrukt krijg ik ook dat scherm te zien hoe ik m wil opstarten in veilige modus, of normaal etc, dan zie ik dus dat laadbalkje van Windows Vista, en daarna is t gebeurd.
Tijdens installatie geen problemen gehad.
Ik kan nu dus niet de driver oid installeren, en kan dus ook niet bij apparaat beheer komen.
Het beeldscherm is een groot breedbeeldscherm, van Acer de AL1916W.
Als ik in het bios op het knopje menu klik op het beeldscherm zie ik dat de resolutie staat op 640 oid, maar dit kan ik niet wijzigen, dit staat vast.
Iemand een idee hoe ik het beeldscherm aan de praat krijg?
De stekkers ed zitten goed aangesloten.
Ik heb geprobeerd of ik door ctrl & alt & +/- de beelscherm resoltie kan wijzigen, maar dat lukt niet, ook de knopjes kan ik verder niks mee.
Dus eerst het opstarten laat ie wel zien, het bios, en al die andere dingen die daarna komen, en als ik m zo heb uitgedrukt krijg ik ook dat scherm te zien hoe ik m wil opstarten in veilige modus, of normaal etc, dan zie ik dus dat laadbalkje van Windows Vista, en daarna is t gebeurd.
Tijdens installatie geen problemen gehad.
Ik kan nu dus niet de driver oid installeren, en kan dus ook niet bij apparaat beheer komen.
Het beeldscherm is een groot breedbeeldscherm, van Acer de AL1916W.
Als ik in het bios op het knopje menu klik op het beeldscherm zie ik dat de resolutie staat op 640 oid, maar dit kan ik niet wijzigen, dit staat vast.
Iemand een idee hoe ik het beeldscherm aan de praat krijg?
De stekkers ed zitten goed aangesloten.