Input not supported

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady johnny

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Ik heb zojuist Windows Vista geinstalleerd, toen ie klaar was met installeren, en hij m voor t eerst ging opstarten kwam er ineens te staan Input nog Supported op het beeldscherm, dat beeld blijft verticaal heen en weer gaan.
Ik heb geprobeerd of ik door ctrl & alt & +/- de beelscherm resoltie kan wijzigen, maar dat lukt niet, ook de knopjes kan ik verder niks mee.

Dus eerst het opstarten laat ie wel zien, het bios, en al die andere dingen die daarna komen, en als ik m zo heb uitgedrukt krijg ik ook dat scherm te zien hoe ik m wil opstarten in veilige modus, of normaal etc, dan zie ik dus dat laadbalkje van Windows Vista, en daarna is t gebeurd.

Tijdens installatie geen problemen gehad.

Ik kan nu dus niet de driver oid installeren, en kan dus ook niet bij apparaat beheer komen.
Het beeldscherm is een groot breedbeeldscherm, van Acer de AL1916W.

Als ik in het bios op het knopje menu klik op het beeldscherm zie ik dat de resolutie staat op 640 oid, maar dit kan ik niet wijzigen, dit staat vast.

Iemand een idee hoe ik het beeldscherm aan de praat krijg?
De stekkers ed zitten goed aangesloten.

Inmiddels heb ik het beeldscherm aangesloten op mijn laptop, zodat ik 2 schermen tegelijk heb, en daar past ie zich meteen aan, en heeft ie een resolutie van 1400 nog wat.

Met precies dezelfde Windows Vista

Waarom geeft ie hier geen problemen, en waarom met die andere pc wel?

Hoi !

Mogelijk staat je vernieuwings-frequentie te hoog !

Rechtsklikken bureaublad - Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen - beeldscherminstellingen - geavanceerde instellingen - tabblad beeldscherm.

De vernieuwings-frequentie voor een TFT is meestal 60 Hx

Greetz,

Harry.
.

Hoi !

Mogelijk staat je vernieuwings-frequentie te hoog !

Rechtsklikken bureaublad - Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen - beeldscherminstellingen - geavanceerde instellingen - tabblad beeldscherm.

De vernieuwings-frequentie voor een TFT is meestal 60 Hz.

In de veilige modus misschien te wijzigen, of stuurprogramma downloaden.

Greetz,

Harry.
.

Hoi,

Onder de resolutie staat:

h: 31khz
V: 60hz
analog input.

Ik denk dus dat die 60hz is wat je bedoeld?
Dan staat dat dus goed.
Ik kan het niet aanpassen.

EDIT: net een ander beeldscherm geprobeerd, en toen begon er iets roods te knipperen, een aantal cijfertjes en deed ie ook helemaal niks meer.
Dat was de H die knipperde, en hij weigerde verder te gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan