Inschakelen verbindingsmogelijkheid draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

depappa

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Hey mensen.

Ik heb een probleem. Sinds een paar dagen als ik probeer om te verbinden met een Draadloos netwerk worden er geen gevonden, terwijl er toch wel degelijk netwerken in de buurt zijn, zoals ik kon checken met een andere computer.

Nu heb ik geprobeerd het probleem op te lossen maar Vista geeft het volgende aan waar ik geen raad mee weet.

"Op deze computer is de verbindingsmogelijkheid voor draadloze netwerken uitgeschakeld". Ook word er gemeld dat er misschien ergens een schakelaar zal zitten (kan ik niet vinden), of een toetscombinatie om deze mogelijkheid weer in te schakelen...

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

- Jim

We praten over een laptop, is t niet?

Er zit idd ergens een knopje of een toets met een antenne tekentje erbij. Met deze toets(combi) schakel je je wifi uit wanneer je op de accu werkt, dit om je stroomverbruik te sparen. Goede kans dat het in combinatie met je [FN] toets te regelen is.

146037194_d7bede5cb7.jpg

29945.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem alleen de oplossing die hier net gegeven werkte net. Ik heb van alles geprobeerd maar de draadloze netwerken blijven niet in beeld komen. Heeft iemand nog andere oplossingen?

Skipmans,
Welkom op Helpmij.nl

Dit topic stamt uit 2009, daarnaast zal de oorzaak van jouw probleem meest waarschijnlijk anders zijn.

Graag een eigen topic aanmaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan