Inschrijfformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo,

Ik ben bezig een inschrijfformulier te vervaardigen voor de website van mijn vrouw bordertjes.nl. Op deze site is een formulierpagina waarop je kunt inschrijven voor de wachtlijst (zie Pups). Dit werkt uitstekend. Ik vind de formulieren die ik kan maken met Frontpage nogal stijf en ook vind ik de tekstvakken niet zo mooi. Bestaan er formulieren die ik kan integreren in Frontpage opdezelfde manier zoals nu op de pagina "Wachtlijst"en waar meer mogeilijkheden zijn met betrekking tot de lay-out. De belangstellende moet dus het inschrijfformulier online kunnen invullen/printen en versturen naar het e-mailadres van mijn vrouw en dit alles in PDF-formaat. Ik heb op deze site ook een pagina met een PDF-bestand. Dat werkt ook goed.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?

Groet Ton

Je bent al verder dan mij Ton

Hallo Ton,

Ik zou willen dat ik al net zo ver was als jij, want het is mij binnen Frontpage nog niet gelukt om een inschrijfformulier werkend te krijgen. Kun je me zeggen wat ik moet doen nadat ik het formulier heb gemaakt?

Alvast heel erg bedankt!

Grt.

Chris

Formulier FP

Hallo Chris,

Als je met je rechtermuisknop op de pagina met het formulier klikt dan krijg je de optie:
"Eigenschappen van formulier". Als je dit opent dan krijg je een aantal mogelijkheden.

O.a. Eigenschappen van formulier waarain je een e-mailadres kunt opgeven waar je de output van het formulier naar toe wil hebben.

Ook zie in deze optie zie het tabblad opties.
Als je dit aanklikt dan zie je nog meer mogelijkheden.

Bekijk dit maar eens en oefen wat.

Het formulier werkt prima, kijk maar eens op de site van mijn vrouw www.bordertjes.nl.

Bij het tabblad pups verschijnt dan een popupschermpje en dan de optie wachtlijst pups

Vriendelijke groet Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan