insecure internet activity

Status
Niet open voor verdere reacties.

caro91

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Hallo,

Sinds vandaag heb ik als ik via deze computer naar mijn c schijf ga dat ik een schermpje met een melding krijg over een corrupt windows bestand en dat het de bestandne op de c schijf aantast. En dan wil dat bericht dat je een anti virus iets downlaod. Dan klik je op nee en dan word je alsnog naar een site doorgelinkt, iets met free video online. Die kan je dan met enige moeite wegklikken. als ik internet explorer open heb ik hetzelfde probleem. toen heb ik een vriendin om raad gevraagd. Aan de hand van wat ze zei heb ik met Ccleaner gezocht naar registerfouten en die herstelt, maar dat helpt niet. De melding is weg, maar als ik IE open krijg ik een scherm te zien van insecure internet activity. In firefox heb ik geen problemen. Ik heb de computer ook met een gratis scanner van norton gescant (die meekwam met een update van adobe) en met de virusscanner van symantec antivirus die we via een kennis hebben gekregen. Norton vond de eerste keer een cookie met een laag risico, maar kon die niet verwijderen vanwege het feit dat het een beperkte versie is. Met symantec heb ik niks gevonden. Nu heb ik net norton nogmaals laten lopen ,aar die vind nu ook niks meer. Kan iemand mij helpen aub?

ik heb nu nogmaals IE geopent en nu krijg ik weer de melding waar ik eerder over sprak. die klik is dus gewoon wen dan heb ik wel weer gewoon mijn internet venster.

Scan even met www.superantispyware.com en dan de FREE versie.
Update hem eerst en laat hem scannen en verwijder vervolgens alle gevonden infecties.

Werkt het dan nog niet meld je dan weer hier en we gaan een stapje verder maar dat is nu nog niet nodig.

Waarschijnlijk lost SAS het wel op.

Scan even met www.superantispyware.com en dan de FREE versie.
Update hem eerst en laat hem scannen en verwijder vervolgens alle gevonden infecties.

Werkt het dan nog niet meld je dan weer hier en we gaan een stapje verder maar dat is nu nog niet nodig.

Waarschijnlijk lost SAS het wel op.
oke hartstikke ebdankt! ga het zo proberen, moet alleen nu eerst even eten in c.a. 30 min ben ik terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan