Inspiron 6400 Vista traag met afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

EveGirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
1
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een laptop kunnen kopen; een Dell Inspiron 6400.
Ik ben er enorm blij mee: Het weet goed raad met mijn 3D en flash combinatie en schijnt het ook niet erg te vinden als ik af en toe besluit een spelletje te spelen.

Enige nadeel: Met het afsluiten is het ding ontzettend traag! Dit op zowel accu als netstroom.
Deze laptop wordt zowel thuis als op school gebruikt, waarbij ik dus zeker 20(!) minuten ervoor uit moet trekken ivm afsluiten, de Acers van mijn vrienden zijn veel sneller, zelfs de pc thuis is sneller en die is af wat jaren ouder!
De volgorde waarin ie afsluit is: Knipperen van het EN teken in de taakbalk (duur vrij kort) -> het vertonen van het bureaublad achtergrond (ook niet al te lang) -> Even geduld aub (heel lang) -> afmelden (ook heel lang) -> afsluiten (lang, maar kortste van die drie).

Enige remedie is de aan/uit knop zo lang in te drukken dat ik een hard shutdown los krijg, maar dit is zeer zeker niet de manier waarop ik met mijn laptop om wil gaan!

Even wat gegevens (laat het me weten als er meer nodig is):
OS: Windows VISTA business edition
Laptop: Dell Inspiron 6400
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5300 @ 1.73GHz, 1733 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Geheugen: 2 Gb
Videokaart: ATI Mobility Radeon X1400

Ik hoop dat iemand weet waarom er met afsluiten een probleem is, want verder heb ik geen klachten ermee, vind het dus wel zonde. Misschien is het iets wat ik zelf kan doen voordat ik contact opneem met Dell, als het een kleinigheidje is dan ga ik mijn laptop niet uit handen geven.

Alvast bedankt!
Eve
 
ik weet het probleem ook niet maar ik kan wel een progje geven die je pc in 10a 30 sec afsluit (gezien in een boekje ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan