Inspiron Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim_rocks

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2003
Hallo!

Ik sta op het punt om een nieuw abbonement af te sluiten, waarbij ik een laptop cadeau krijg. Ik weet wel dat het geen top-laptop zal zijn, maar ik wil hem ook gebruiken voor gewoon gebruik, en geen hoogwaardige spellen of zoiets. De specificaties zijn:

Inspiron Notebook 14,1"
Intel Celeron M processor
512 MB intern geheugen
40 GB harde schijf
WLAN voor draadloos internetten. (waarvan ik niet weet wat het betekend)

Is deze laptop zeer goed, goed, matig, slecht of zelfs zeer slecht? Draaien er nieuwe/moderne spellen op? Zijn hier dvd's mee te branden? Ik zou graag wat informatie ontvangen!

Alvast bedankt,

Tim Zegveld

Je geeft niet aan hoe snel de processor is. Wat voor videokaart erin zit.Daarbij nieuwe/moderne spellen vragen nogal wat.

Of je dvd's kunt branden kunnen we zo niet zien ben ik bang.
Ik begrijp uit "Inspiron Notebook 14,1" Dat het om een Dell met 14,1 inch scherm gaat, maar hiervan zijn een hele hoop types/modellen.

T For Telecom citeerd;

Deze laptop van een Amerikaans topmerk is een echte topper! Met een 14,1 inch WXGA beeldscherm heb je een extra breed LCD-scherm tot je beschikking. De processor van deze Inspiron 1300 laptop is een Intel Celeron M-processor met een snelheid van maarliefst 1,5 Ghz. Deze topper wordt geleverd met 512 MB intern geheugen en een harde schijf van 40 GB.
Deze Inspiron 1300 laptop is voorzien van een 24-speed CD-ReWriter / 8-speed DVD-drive, zodat je ook eenvoudig gegevens op een CD-tje op kan slaan. Daarnaast is deze laptop voorzien van Wireless LAN, zodat je bijvoorbeeld draadloos kunt internetten in en om het huis! Deze laptop wordt geleverd met Windows XP Home edition.

Inspiron 1300 notebook
14.1" WXGA LCD scherm
Intel Celeron M processor (1,5 Ghz)
512MB intern geheugen
40GB harddisk
Wireless Lan
CDRW (24x) / DVD (8x) combodrive
Windows XP Home

Hoop dat je er wat mee kunt, alvast bedankt voor je advies.

PS: op de site van Dell, staat dat er een 64 MB videokaart (shared) inzit.

Laatst bewerkt:
Zo te lezen, kun je alleen cd's branden. Helaas geen dvd's branden, wel afspelen. Verder die shared videogeheugen gaat van de 512MB werkgeheugen af. Een Celeron is een uitgeknepen Pentium, dus trager dan z'n "grote broer" Pentium met dezelfde snelheid.

Ik ben dus bang dat je de nieuwste games niet of niet lekker kunt draaien. Voor de rest is het wel een leuke laptop voor naast een desktop pc.:)

Hallo

Een gekregen paard kijkt men niet in de bek ... ???? ;) ;) ;)

Mits die inderdaad echt "gratis" is ....:D

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan