• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Inspreidings grafiek werken met dubbel x en y-assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

letsdoit

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
63
Hallo allemaal,

Ik heb een grafiek gemaakt met een dubbele y-as. De grafiek bevat 3 reeksen. Het is een spreidingsgrafiek. De getallen in de x-as wil ik graag een naam geven. heb dit geprobeerd in een dubbele x as (en een lege reeks) maar dat lukt niet. Er is nergens een secundaire x-as te selecteren. Ook met gegevens labels zie ik geen mogelijkheden. Iemand een idee?

Groeten Johan
 
Hierbij een voorbeeld. De naam wil ik koppelen aan de x as waarden.

GR Johan.
 

Bijlagen

  • Experiment dubbele assen.xls
    11 KB · Weergaven: 144
Zie tabblad data. Is dit de bedoeling?

Groeten,

M.
 

Bijlagen

  • Experiment dubbele assen.rar
    3,4 KB · Weergaven: 59
Nog eens.

M.
 

Bijlagen

  • Experiment dubbele assen.zip
    3,7 KB · Weergaven: 54
Bijna,
Als de X-as op schaal zou zijn helemaal, maar misschien lukt dat alleen maar als aan de meetpunten zelf een label wordt gehangen? (dat lukt me overigens ook niet, alleen met de waarde ed)
IN ieder geval wel weer een stuk verbeterd! Waarvoor als vast dank.
Ik zie dat je een combinatie grafiek hebt gemaakt. In de help staat wel dat het kan maar niet hoe. Bij selecteren van de grafiek zie ik ook geen vensters die de mogelijkheid aangeven.
Kun je aangeven hoe dat moet?

GR Johan
 
Laatst bewerkt:
De schaalverdeling op de X-as is me (nog) niet gelukt. Wel om de naamlabels in de grafiek te plaatsen.
De uitleg staat in het bestand.

Groeten,

M.
 

Bijlagen

  • Experiment dubbele assen.zip
    4,6 KB · Weergaven: 73
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan