duuren1974
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2005
Circa 2 weken geleden heb ik IE8 op mijn PC geïnstalleerd nadat deze update via Win Update werd aangegeven. Al direct daarna werd mijn internetverbinding (ziggo) instabiel. Na het (opnieuw) opstarten van mijn PC heb ik ongeveer 5 minuten verbinding, en dan valt hij weg. Dus via Win Update heb ik IE8 weer netjes verwijderd, en beschik ik inmiddels weer over IE7. Alleen blijft mijn internetverbinding instabiel...
Dat het aan de PC moet liggen blijkt uit het feit dat laptops die (draadloos) via dezelfde interverbinding werken het wel gewoon doen. Ziggo geeft aan dat ik de software van mijn moederbord weer opnieuw naar de standaard instellingen moet zetten, danwel moet updaten.
Zijn er mensen die ook met dit probleem kampen, of hebben gekampt. Wat zou dit nu kunnen zijn, en hoe krijg ik mijn oude altijd stabiele verbinding weer terug?
Dat het aan de PC moet liggen blijkt uit het feit dat laptops die (draadloos) via dezelfde interverbinding werken het wel gewoon doen. Ziggo geeft aan dat ik de software van mijn moederbord weer opnieuw naar de standaard instellingen moet zetten, danwel moet updaten.
Zijn er mensen die ook met dit probleem kampen, of hebben gekampt. Wat zou dit nu kunnen zijn, en hoe krijg ik mijn oude altijd stabiele verbinding weer terug?