Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook op mijn mobiel via de browser werkt het niet, enkel via de app, ik word naar de juiste inlogpagina gestuurdWho knows. Al is mijn ervaring dat de helpdesk slecht bereikbaar is. (tja, wat wil je anders met 1,2 miljard gebruikers)
Maar ik zou toch wel aanraden om eens je PC goed te controleren op malware. Het feit dat enkel de Instagram in je browser op je PC niet wilt inloggen, en dat je daar geen bevestigings-bericht vandaan krijgt lijkt mij de juiste ingrediënten voor een phishingsite waar je ongemerkt naar toe wordt gesluisd.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik krijg wel sterk die vermoedens.
Als ik dat doe stuurt hij geen mail sms of app om nieuw wachtwoord aan te makenDat hoeft ook helemaal niet; je kunt je ww op de computer of tablet gewoon op de inlogpagina resetten. Dat zou ik dus eerst eens proberen:
Bekijk bijlage 382581
Ja, facebook geen probleem, instagram app geen probleem, webversie inloggen lukt niet en wachtwoord wijzigen lukt ook niet omdat ik met geen mogelijkheid een link krijg om hem aan te passen of hij geeft aan onjuist wachtwoord maar waarom werkt die in de app wel?Facebook en Instagram zijn gescheiden. Dat wist je?
Ik log in op https://www.instagram.com/accounts/login/?source=reset_passwordVia Whatsapp worden nooit bevestigingslinks verstuurd. SMS wil soms wel eens weigeren.
Maar check eens je berichtregels van je mailprogramma, of je spamfilter. Ergens zal de mail blijkbaar haken.
Maar het blijft frappant dat je in de app wel kan inloggen, maar niet op de website. De gebruikersdatabase is hetzelfde. Op welke site log je dan precies in? Wat meldt de URL-balk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.