Instal probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
107
Heb een probleem met installeren van XP Home, na het installeren staat er bij apparaten beheer een gele vraag teken van iets dat niet is geinstalleerd.
het staat bij overige apparaten met een toevoeging van
PCI Simple Communications-Controler , als ik de eigenschappen opend staat er nog PCI-sleuf 3 (PCI-bus 0, apparaat 8, functie 0) en dit staat in het kader
,, De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28),, weet niet wat dit voor een apparaat is, de pc is van Mediamarkt en is een Medion P4 2,66Ghz hoop dat iemand hier raad mee weet ???
 
Zit er in de pci 3, een 56k modem kaart, of een ethernet kaart welke je niet gebruikt.

De melding krijg je dan als hiervoor geen drivers geinstalleerd zijn, vaak is het een standaard kaart die bij de pc is geleverd.

Als je hier geen gebruik van maakt of wil maken kan je het rustig laten staan.


groetjes speedtouch
 
het lijkt idd een netwerkkaart of modem te wezen. als je deze niet gebruikt verwijder hem dan. als je deze wel gebruikt moet je de juiste drivers instaleren.
 
zit er wel in

Er zit inderdaat een modem in, deze gebruik ik niet (heb kabel) als ik deze verwijderd komt hij vanzelf weer terug als ik de pc aanzet (nieuwe hardware gevonden).
kan ik beter deze installeren en dan uit zetten ???
de netwerkkaart doet het overigens wel goed en verder heb ik ook geen problemen met iets anders.
 
Installeren kan geen kwaad, maar heb je bij de hardware detectie geen optie "dit niet meer weergeven "

verwijderen uit het apparaatbeheer helpt ook niet bij iedere opstart zal hij hem weer dedecteren.

groetjes speedtouch
 
Je hebt de keuze uit:

1. Kaart fysiek verwijderen uit de PC (maar dan houdt je zo'n lelijk gat aan de achterkant)
2. Zo laten staan en met het vraagteken leren leven
3. De juiste driver vinden en het ding correct installeren. Deze driver zal toch wel bij de PC zijn meegeleverd?
 
Hoi
Je kan hem ook uitschakelen in apparatenbeheer.
klik op eigenschappen en onderaan het eerste tabblad
staat dan apparaat gebruik die zet je op uitschakelen

Groeten Ed
 
Inderdaad zijn er drivers met de pc megeleverd, alleen wist ik niet wat het voor een apparaad was wat dit probleem gaf.
ik heb ondertussen het modem geinstalleerd en het probleem lijkt over te zijn. geen geel vraag teken meer en geen andere gekke dingen...............

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan