Instal win11

Status
Niet open voor verdere reacties.

trafficdata

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2013
Beste
Heb een laptop Hp is van een bedrijf geweest ,als ik windows 11 wil installeren dat zonder problemen gaat is het probleem dat ik een kader krijg van die Firma en vraagt mij om in te loggen ,maar dat gaat niet en dan kan ik niet meer verder

Dan zul je toch een "schone" installatie moeten doen, daarmee wordt het probleem van inloggen opgelost.
Met een beetje geluk blijft je licentie geldig.

Was ik mee bezig maar het blijft hetzelfde neer,hij installeert windows 11 hij loopt alles af en dan op het laatste krijg ik die kader van het bedrijf weer om in te loggen

Beetje slordig van een bedrijf om die laptop zo weg te doen. Maar dat terzijde. Ik vermoed dat je installatie niet echt wordt uitgevoerd, want een versie installatie zou moeten werken.

Kan ook nog een beveiligd iets zijn op die computer, waardoor het niet werkt. Maar dan vind ik het wel verdacht dat een dergelijke computer bij iemand thuis is geland zonder eerst gewist te worden.

Heb de SSD schijf vervangen nieuwe ingezet maar het blijft allemaal hetzelfde. Hoe kan dit

Probeer je deze te installeren met of zonder account?

Zonder account ,heb nu alles geprobeerd ,hij installeerd win 11 en tijdens het installeren vink ik aan welk toetsenbord en taal ,dan vraagd hij voor in te loggen op wifi geef ik naam en paswoord in dan kijkt hij nog voor updates en start dan terug op en dan krijg ik een kader van firma om in te loggen wat niet gaat en dan lig ik eruit.En nu denk ik dat ik ermee gaan stoppen want ik weet het ook niet meer

Heb je wel een schone installatie gedaan, met formattering van je schijf?
Dan kan hij onmogelijk om een inlog van een bepaalde firma vragen.

Dan zal de computer ergens wel gekoppeld zijn op een hardware-ID. Vraag de organisatie eens om dit te verwijderen.

Kijk eens in het BIOS/UEFI?

Mogelijk. Kijk eens hoe het opstarten is ingesteld?

Hier foto's

Bijlagen

• IMG_0316.webp
    IMG_0316.webp
    696,5 KB · Weergaven: 13
  • IMG_0313.webp
    IMG_0313.webp
    876,2 KB · Weergaven: 11
  • IMG_0312.webp
    IMG_0312.webp
    450,5 KB · Weergaven: 10
  • IMG_0314.webp