instalatie GTA 4 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
346
Hallo. ik heb gta4 op mijn laptop probere instaleren maar waneer ik op de instal next druk komt er dit op : your system in incompatible with %p.
dan druk ik op finish en sluit hij die instal af waarom? ik heb 4 gb ram een geforce 9500M gs
windows vista intel core 2 duo 2.2 ghz 4mb l 2 cache 250gb hdd
waarom lukt het niet ?
alvast bedankt:D
 
Heb zo het vermoeden dat de laptop dit spel gewoonweg niet aan kan, maar je foutmelding is mij niet helemaal duidelijk %p?

Het spel stelt namelijk minimale eisen die niet kloppen, de werkelijke minimum eisen zijn veel hoger, zelfs al lukt het installeren is het spel niet fatsoenlijk speelbaar met die 9500m gs. Mijn losse desktop 9800 gt heeft er al moeite mee.
 
ik zie net iemand die gta4 wel kan spelen op zijn laptop die de zelfde is als de mijne kijk hier
 
Inderdaad, de persoon in je link probeert van alles om de fps omhoog te krijgen zodat het speelbaar word. Helaas gaat dat em niet worden niet.

Het spel zal zelfs op een desktop die voldoet aan de mieisen niet fatsoenlijk draaien. Een laptop kan je daar niet mee vergelijken. Ben bang dat het echt einde verhaal is.

Weet het wel zeker eigenlijk. Enige dat ik nog kan zeggen is dat als je em gekocht hebt, terug naar de winkel met dat spel.
 
Je hebt maar 2.2 Ghz. Dat is niet veel. Daarom doet hij het niet. En je moet intel core |V hebben om het spel te kunnen spelen.
 
Advies

:thumb:dat moet alemaal kloppen!
Maar toch adviseer ik je of een intel i5 of hoger on een AMD Athlon x2 of x4 of hoger met 3,4 ghz.
 
:thumb:dat moet alemaal kloppen!
Maar toch adviseer ik je of een intel i5 of hoger on een AMD Athlon x2 of x4 of hoger met 3,4 ghz.

Heb hiero een Athlon X4 op 2.8 Ghz, die moeiteloos ieder spel op z'n slofjes afspeelt :)

Alleen de temp's van dat ding .. Heb hem eigenlijk nog niet boven de 30 graden uit zien komen, ook al was hij toen behoorlijk gestressed :thumb:
 
Hey

Ik heb een i5 @2.67 GHz. Bij mij draaide hij ook niet goed. duss nu heb ik hem voor de xbox360:p
 
Ik heb de oplossing:) (mocht je GTA IV nog steeds willen installeren. Ik zelf zou Episodes From Liberty City aanraden omdat deze beter loopt.) Maargoed terug naar het probleem. Als je de GTA IV cd in je computer hebt gedaan/hebt gemound. Ga je naar deze computer en doe je rechter muisknop op het logo en klik je op openen. Daarna ga je naar de install en doe je daar ook rechter muisknop. Ga naar compabiliteitsmodus en klik op windows 2000. Druk op toepassen en dan ok. Probleem zou moeten zijn opgelost.
Laat even weten of dit werkt.
Menno
 
Ik heb ook Liberty cities op de xbox:p ik had hem aleen wel eerst voor de PC maar dat was K*T besturing:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan