Instalatie Loopt Vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleydeVos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Berichten
4
Ik probeer al tijden windows 7 op mijn laptop te installeren, zonder resultaat.
De DVD die ik gebruik heeft inmiddels gewerkt op 3 pc's en 2 andere laptops. En dan ook laptops ouder dan 4 jaar. Mijn laptop is 2 jaar oud en is van het merk Fujitsu Siemens.
Ik heb verder nooit problemen met mijn laptop gehad, alleen nu met de installatie van windows 7. Het probleem is als volgt :

Ik had Vista HomeEdition op mijn laptop staan. Ik wilde naar Windows 7 toe, en direct een soort 'schone lei' beginnen door bij het setup al mijn schijven te formateren. Het setup gaat altijd vrij spoedig en bij het laatste deel ( completing instalation ) loopt hij simpelweg vast. Hij freezed en ik kan niets anders doen dan hem uitschakelen. En vervolgens hervat hij het setup niet. Ik heb vanalles geprobeert, gezocht op andere forums maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij uit de brand helpen?
Bvd,
Wesley
 
probeer het eens met een externe (betere) dvd driver. Dit had ik namelijk ook met mijn desktop computer. Nadat ik een betere dvd driver er in deed, verliep de installatie wel gewoon soepel.
probeer eens.
 
Als je dit niet hebt, maak dan van de DVD een ISO, of als je de ISO nog hebt, en brand hem opnieuw op een DVD met IMGburn op snelheid 1x. Dit verkleint de kans op problemen.
 
Als je dit niet hebt, maak dan van de DVD een ISO, of als je de ISO nog hebt, en brand hem opnieuw op een DVD met IMGburn op snelheid 1x. Dit verkleint de kans op problemen.

Ik heb net hetzelfde probleem gehad bij een desktop, en ik heb toen ook de dvd op een lagere snelheid gebrand zoals Paranoid aangeeft, en toen ging het wel.
 
Ik heb het geprobeert. Nog steeds hetzelfde probleem.
Op vele andere fora vertellen ze dat dit een hardware probleem is, en dat het opgelost kan worden door e.e.a. los te halen. Maar bij een laptop lijkt me dit toch wat lastigger..
Kan iemand helpen? :confused:
 
Jongens het is verholpen.
Met wat zoeken op internet ben ik op hetvolgende gekomen:
Hardeschijf uit mijn laptop halen. Op een andere pc/laptop aansluiten
en windows 7 instaleren. Heel simpel eigenlijk.

Het probleem is ook inmiddels bekend, het is gewoon een kuurtje van
een reeks laptoppen.

Bedankt voor de reacties in ieder geval jongens,
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan