instalatie office 2010 64 bits onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
hallo,

ik heb volgend probleem:
op mijn PC staat origineel (van fabriek uit) een versie van office 2003 32bits op, mijn PC is 64bits besturing.
nu prober ik office 2010 64 bits te instaleren maar dit lukt niet !!
geeft steeds de opmerking dat ik al een 32 bits versie van office 2003 geinstaleerd heb en dat ik deze eerst moet verwijderen => probleem is dat ik deze niet kan verwijderen (lukt toch niet) omdat waarschijnlijk deze origineel op mijn PC stond en blijkbaar daarom niet te verwijderen is !! :rolleyes:

weet iemand raad aub?

alvast bedankt,
danny
 
Voorgeinstalleerde programma's kunnen normaal zonder problemen verwijderd worden. Neem hier even een kijkje > Office 2003 verwijderen. Als je dit gelukt is kan je zonder problemen office 2010 installeren. Je kan natuurlijk altijd een poging wagen met het gratis programma PC Decrapifier
 
Onder: Configuratiescherm -> Programma's -> Programma's en Onderdelen
Kun je het office pakket verwijderen
 
hallo,

probleem is dat de te verwijderen office versie ergens op een aparte partitie van de harde schijf moet staan denk ik beschermd voor wijzigingen ! :eek:
ik krijg steeds de melding dat ik geen rechten heb om deze software te verwijderen !! :shocked: het is een prive PC dus geen netwerk PC.

rarara.... wie weet nog raad aub?

alvast bedankt,
danny
 
Hallo,

probleem opgelost !! bedankt aan iedereen voor de hulp :thumb:

groetjes,
danny
 
Hoe?

PS: Office 64 bits biedt amper voordelen, zelden dat je dat nodig hebt... ben dus benieuwd waarom je wel voor die 64-bits versie gekozen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan