instalatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

samiir

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
53
goeie dag

steeds wanneer ik op de opgeslagen vista sp1 druk op mijn bureaublad.
komt er iets met "spintall.exe is geen geldige win32-toepassing".

help me:(
 
je hebt dus sp1 gedownloaded van de site van microsoft en niet met automatische updates?

Welke versie heb je gedownloaded en welke versie(taal) heb je al geinstalleerd nu?
 
x64 versie en nederlands heb je nu al staan. Home premium, Ultimate,... ?

Kan je mij dan eens de link leggen waar jij dan je SP1 gedownloaded hebt zodat ik er zeker van ben dat je niet het verkeerde hebt gedownloaded...
---
Je kan ook eerst eens proberen door je antivirus en dergelijke tijdelijk uit te zetten en op te starten in de veilige modus en dan zo je Sp1 te installeren (dit is een oplossing van microsoft die de meeste problemen omtrent het installeren van SP1 zou moeten verhelpen)
 
Ja dat ziet er wel Ok uit :p
maar welke link heb je dan gebruikt? 1,2,3,4 of 5? :D
Ik neem aan link 4--> Windows Vista SP1 x64 Wave 1 (36 talen, Incl. Nederlands) 873.0 MB Klik hier om te downloaden

Heb je ook eerst en vooral alle voorgaande updates geinstalleerd via windows update?
Check dit eerst nog eens....
Ga naar windows update en zoek nog eens naar nieuwe updates.
Normaalgezien zou SP1 ook 1 van deze updates moeten zijn als je vorige updates allemaal al
geinstalleerd zijn
 
je moet dus eerst iets update van waar doe ik dat.:thumb:
 
je vraagt waar je automatische updates zijn van windows?

Ga naar start - configuratiescherm - en onder beveiliging zal dan controleren op updates staan
- Laat windows zoeken naar updates. (wanneer er zijn laat je ze downloaden natuurlijk en installeer je deze)

Enkele keren opnieuw zoeken naar updates. misschien zal Sp1 er dan vanzelf tussen komen te staan als je alle voorgaande updates hebt geinstalleerd :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan