instalatie van xp lukt niet weigering van bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

adagi

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Berichten
55
door een hoop problemen en errors besloot ik om de harde schijf te formateren en hier win xp pro opnieuw op te zetten .
tot zover niks ergs maar na het formateren lukt het niet meer om win xp te instaleren en dit terwijl ik het al 2 keer gedaan heb ( dit is de 3e keer in 2 jaar ) als ik nu boot vanaf de cd start alles goed daarna gaat ie instaleren en begint de ellende ik krijg steeds de volgende melding
Het bestand ftdisk.sys is niet juist gekopieerd . hierna kan ik kiezen voor :
*druk op enter om opniew te proberen
*druk op esc als u dit bestand wil overslaan
*druk op f3 als u wilt afsluiten
als ik dan op enter druk dan gaat hij weer verer maar na enkele seconden krijg ik weer de melding maar nu met user32.dll dan essent.dll enz enz en telkens als ik op enter druk gaat hij verder en krijg ik weer een nieuw bestand .
echter er zijn bestanden ( shdocvw.dll , compstui.dll , d3dim700.dll ) die hij niet doet en waarbij ik moet kiezen voor esc ... het gevolg laat zich raden xp werkt niet ...
wat gaat er mis ?? ik krijg deze error zowel in de fat32 partitie als wel in de ntfs partitie ( ik heb ze beide geprobeerd ) en heb hem nu weer in fat32 staan
Ik heb toen getracht om win 98 te instaleren met de bedoeling om dan te updaten naar win xp maar ook win 98 doet het niet meer halverwege krij ik een blauw beeld en de melding dat er een fatale fout is ..
de harddisk is pas een half jaar oud en volgens chdisk in orde .
 
Lijkt erop dat of je WinXP cd-rom beschadigt of vuil is of dat de cd-rom speler vuil/niet meer goed is.
 
Het is opgelost de geheugen modules zijn kapot .... volgens een 2tal testen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan